Frenzy 5 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Artig at denne tråden ble aktiv igjen siden jeg så Nostalghia i går. Fy faen, for en fantastisk film. å velge hvilken Tarkovskij-film som er best er som å favorisere blant ungene dine. Har bare Ivans Barndom igjen. Regner med den ikke skuffer den heller. For en regissør! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMwtP 8 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Da fikk Nostalghia stemme fra meg. En av de vakreste filmene jeg har sett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Så den nylig? "topp 20 materiale?" hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speik 1 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Om du ønsker at filosofi og dikt og dype tanker skal slutte å fly over hodet, er løsningen ikke å stenge døra. Døra må stå på vidt gap! Tja, jeg er vel feig. Vi får se om jeg tørr å sparke opp døra og hoppe i det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauken 0 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Zerkalo er min favoritt av Tarkovskij, med Stalker og Offret like bak. Ivanovo detstvo skiller seg ut som den svakeste av de jeg har sett. Solyaris står i hyllen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Velkommen! Jeg linker til DENNE tråden jeg, så slipper vi kanskje at også Tarkovskij-tråden blir dynket i alskens rare bilder, hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Velkommen til Hauken. Måtte ditt opphold være av beste årgang. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Fra Lillehammer og gode greier, da er det tre av oss! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Får vel ønske velkommen til "sambygdningen" jeg også!Ang tråden har jeg vel ingen mulighet for å stemme ennå. Kun sett Stalker. Får somle meg til å få sett Offret snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauken 0 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Takk for en herlig velkomst. Bor i Lillehammer, er ikke derifra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Hyggelig å se deg her Hauken. For du er HenHauken fra d... right? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauken 0 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Hyggelig å se deg her Hauken. For du er HenHauken fra d... right?Stemmer det ja. Du har jo drevet "kampanje" der for dette forumet en stund, så måtte jo sjekke det ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Hear, hear! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outze 0 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 1. Zerkalo (1975)2. Offret (1986)3. Stalker (1979)4. Andrey Rublyov (1966)5. Nostalghia (1983) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor Downs 0 Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Så langt Zerkalo, men nå har jeg ikke sett Offret eller Nostalghia enda. Sistnevnte er på vei i posten og Offret står i hylla og venter på at jeg skal få tid til den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor Downs 0 Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Da så jeg Offret i stad og den glir nok inn på en... andreplass! Nydelig film! Nettopp lest ferdig Sculpting in Time også, så det var gøy å få konklusjonen på den sammen med den siste filmen hans. Stalker på kino imorgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nopros 1 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Jeg har dessverre ikke fått sett en eneste film av Andrei Tarkovskij, enda. Et lite Tarkovskij-maraton i romjula hadde gjort seg, ettersom jeg har nesten alle av filmene hans klare er det vel bare å begynne å se. Starter kronologisk med å se Ubiytsy første juledag tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts