Jump to content

Post din ymdb-liste her

Alex
 Share

Recommended Posts

Min liste:

http://www.ymdb.com/topher/l37325_ukuk.html

Tøffe greier, måtte signe opp først, måtte ekskluderte minst 50 andre filmer for å liste nåværende 20 :(

Skal sette meg ned og jobbe ordentlig med listen når jeg er ferdig på jobb. Morsom liten webside den YMDb, oppfordrer alle til å nevne Diskuterfilm.com i egen liste ;)

• 3 weeks later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Velkommen Namu, om du har lyst, så tror jeg ikke det er noen her som har noen problemer med å takle Engelsk. Ikke har vi noen spesiell policy (for å si det på godt norsk) på det heller (i alle fall ikke per i dag), så det er nok bare å dure i vei.

Jaja, veldig kjedelig flora i min liste sammenlignet med svært mange andre her.

Men så har jeg mye å ta igjen da; har nok ikke sett halvparten av filmene som er listet opp her engang. But I'm on it!

Så her er da min veldig kjedelige og ordinære liste.

Click!

• 4 months later...

• 2 weeks later...

Kanskje IMDb har noe lignende i kortene selv, og har kjøpt om YMDb? Vill spekulering selvsagt, men det virker lite sannsynlig at de har stengt dem ned siden de ikke var i noen som helst konkurranse … Synd er det uansett, YMDb var en flott tjeneste.

Er ikke imdb som har hatt eierskap på dette hele veien? Uansett, velkommen inn i julegrøten Zelmo Swift :)

• 3 weeks later...

• 3 weeks later...