topher 0 Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Min liste:http://www.ymdb.com/topher/l37325_ukuk.html Tøffe greier, måtte signe opp først, måtte ekskluderte minst 50 andre filmer for å liste nåværende 20 Skal sette meg ned og jobbe ordentlig med listen når jeg er ferdig på jobb. Morsom liten webside den YMDb, oppfordrer alle til å nevne Diskuterfilm.com i egen liste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thooms 0 Posted July 18, 2006 Report Share Posted July 18, 2006 Dette er min: http://www.ymdb.com/thooms/l32749_ukuk.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Velkommen Namu, om du har lyst, så tror jeg ikke det er noen her som har noen problemer med å takle Engelsk. Ikke har vi noen spesiell policy (for å si det på godt norsk) på det heller (i alle fall ikke per i dag), så det er nok bare å dure i vei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Jaja, veldig kjedelig flora i min liste sammenlignet med svært mange andre her. Men så har jeg mye å ta igjen da; har nok ikke sett halvparten av filmene som er listet opp her engang. But I'm on it! Så her er da min veldig kjedelige og ordinære liste. Click! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsk 0 Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 Har endelig sortert den: http://www.ymdb.com/matsk/l35286_ukuk.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex 0 Posted December 7, 2006 Author Report Share Posted December 7, 2006 Er det noen som vet hvorfor ymdb ikke virker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted December 7, 2006 Report Share Posted December 7, 2006 Æsj, det var da dumt. Men jeg vet det har hendt før, har vært litt opp og ned fra den kanten (de har hatt serverproblemer tidligere). Så man får vel bruke en tube tålmodighet, og se etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsk 0 Posted December 7, 2006 Report Share Posted December 7, 2006 Jupp, har vært nede rimelig lenge nå. Tror ymdb falt ned like før forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsk 0 Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Ser ut som om de ble eid av IMDB, ettersom ymdb.com nå leder til imdb.com. Kjipt :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelmo Swift 0 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Kanskje IMDb har noe lignende i kortene selv, og har kjøpt om YMDb? Vill spekulering selvsagt, men det virker lite sannsynlig at de har stengt dem ned siden de ikke var i noen som helst konkurranse … Synd er det uansett, YMDb var en flott tjeneste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Kanskje IMDb har noe lignende i kortene selv, og har kjøpt om YMDb? Vill spekulering selvsagt, men det virker lite sannsynlig at de har stengt dem ned siden de ikke var i noen som helst konkurranse … Synd er det uansett, YMDb var en flott tjeneste. Er ikke imdb som har hatt eierskap på dette hele veien? Uansett, velkommen inn i julegrøten Zelmo Swift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Ja, får ta velkomsten et eller annet sted jeg også, kan vel like greit ta det her: Velkommen Zelmo. Kjenner du noen av oss fra før av eller kom du hit ved en tilfeldighet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelmo Swift 0 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Tusen takk for varm velkomst. Liker meg allerede Snakker litt med dodraugen2k og Houseman på MSN, og det var førstnevnte som oppfordret meg til å registrere meg. Om noen andre føler for å slå av en prat, er det bare å legge meg til: aeikl@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Veldig bra, skriv my da og consider it done... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Godt du liker deg her. Får håpe du ikke støter på Bill. Velkommen Zelmo Swift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsk 0 Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Velkommen! Og RIP yMDB, håper IMDB ordner noe liknende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 de har visst bare byttet url til shompy.com.fortsatt akkurat samme siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsk 0 Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Oh, kult. Takk for tips. http://www.shompy.com/mats-kalland/l35286_ukuk.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Tok meg den frihet å oppdatere linkene i første post. Om noe ikke fungerer, si ifra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tåa 3 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Nemmen! Er sida oppe igjen, altså? Flott greier. Men "shompy"? Kva skal det bety? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 kanskje klager fra imdb om at det var for lik url Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tåa 3 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jaudå. Men "shompy"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils J. Nesse 0 Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Er en stund siden jeg murte opp denne listen, men den så ikke så verst ut, så her: http://www.shompy.com/njnesse/l8729_ukuk.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tåa 3 Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Fin liste med fleire filmar som eg liker eller har lyst til å sjå. Velkomen skal du vere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 The Year My Voice Broke har jeg aldri hørt om, og ble kvalm av The New World. Utover det har vi 16.25 % kompatibilitet og det må vel være akseptabelt. Velkommen til forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts