Jump to content

Orfeus's adventure underground


TRAUMASTER
 Share

Recommended Posts

 
 
 
 

Velkommen til gards, TRAUMASTER.

 

Som pretender skriver, minner dette om Quaybrødrene. Jeg liker det veldig godt. Gleder meg til å se det ferdige produktet :)

Link to comment
Share on other sites

 

Takk så mye.

Jeg jobber ikke alene nei. Musikken er laget av min faste sammarbeidspartner Julius Androide. Mye av dukker, kostymer og scenografi er gjort i sammarbeid med billig bulagarsk arbeidskraft, Brumbazuk.

Under produksjonen har jeg med en fotograf som tidvis også fungerer som med-animatør.

 

Ja, jeg liker dukkefilm veldig godt. Særlig det med østeuropeisk flavør. Den ene scenen vi jobber med nå er ca ett og et halvt minutt langt. Testen var en versjon av den scenen, men med annen musikk og uten scenografi. her er et bilde av hvordan det blir seende ut. http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs023.snc1/3084_154489740236_866270236_6336579_5154216_n.jpg

 

Siden det tar så mye mer tid en forventet tneker jeg å bruke sommeren på å prøve å fullføre, viss det lar seg gjøre. har masse kulisser, dukker kostymer og ett ferdig sett som jeg desverre ikke får brukt i løpet av den planlagte perioden. vet ikke helt hvor langt det skal bli. I utgangspuntet tenkte jeg i underkant av ti minutter.

Link to comment
Share on other sites

 
Dette så jo veldig fett ut! Det hadde vært kult med noen "behind-the-scenes"-bilder eller noe slikt, hadde vært veldig interessant å se hvordan dere jobber.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
  • 3 months later...

i dag er siste dag av inspillingen av orfeus i sommer. jeg har skutt scene 1, dels sammen med forumets egen svankmajer. her er scenens førte bilde. får nok ikke klippet før skolestart i slutten av august. planen nå er å klippe de to scenen sammen og vise rundt til folk og søke ordentlig penger.

 

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs199.snc1/6740_216707970236_866270236_7797906_206440_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
Jeg kan derimot se videoen, men må av en eller annen grunn reboote for at lyden skal funke på pcen, og det gidder jeg ikke. Ser veldig lovende ut, i alle fall.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Ser ut til at det ligger et stort potensiale der, får håpe dere får de pengene dere trenger til å gjøre det ferdig.

 

Kan være interessant å se en mer moderne tolkning av myten.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 8 months later...
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...