Jump to content

Medlemstitler


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Hei,

 

På gamle DF var det en ordning slik at man fikk en oppgradert tittel etter hvor mange poster man hadde.

Det fungerte slik at alle begynte under tittelen "Ryddegutt", fortsatte som "klipper", "regissør" og opp til "produsent" tror jeg.

 

Nå er det visst bare "Member" og "Advanced Member", og det burde vi gjøre noe med.

 

Jeg er litt fresh out for idéer selv, så er det noen som har noen idéer til et slags morsomt rangsystem?

Nå har du sjansen.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Stakkars Uwe, han får nok aldri den respekten han fortjener. Har blir nok en moderne Van Gogh, og jeg påstår ikke at han bør kutte av seg et lem, men snarere at han blir løftet opp etter sin død.

 

Jeg for min del stor tro på den fire timer lange episke filmen som bygger på dataspillet Dungeon Siege. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Uwe er herlig ja, selv om det er høyst upolitisk korrekt å mene noe slikt.

 

Tror ikke regissørnavn(eller skuespillernavn) er tingen å gå etter. Rangering er såpass vanskelig. Særlig opp i høyden.

 

Klart, jeg kunne puttet en million regissørnavn helt random inn kanskje? Så blir man en ny regissør eller filmperson for hver f.eks 5nde post. Det hadde jo kanskje vært gøy.

 

Andre idéer? Gjerne helt absurde også om dere får til slikt.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Hva om man brukte kjente filmer og brukte personer fra disse? Hver måned kunne man ha en ny film som "tema".

 

Januar: 'Manos' the Hands of Fate

 

Debbie -> Margaret -> Michael -> Torgo -> The Master

 

Kan hende jeg er helt på jordet nå, er jo trossalt nyttårsaften.

Link to comment
Share on other sites

 
Er igrunn enig at det hadde vært kult å starte som ed wood. Han hadde jo hvertfall gode intensjoner. Og Skal vi bruke regissører burde jo Tarkovskij passe bedre enn spielberg.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Er ikke en pris i cannes bedre enn en acadamy award?

Om den er bedre kan være opp til enhver. Men verdien i å vinne en Oscar for beste film er mye større enn å vinne en Gull Palme. Selv en Golden Globe går foran en Gull Palme i verdi.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

God idé, Santo.

Vet at andre debattbord har ordning med dette. Etter et visst antall poster kan man bestemme selv. Kan se etter om det er muligheter for dette.

 

Ellers så er jeg litt tvilende til denne filmprisgreia selv, selv om det jo er en idé...

Kanskje fordi jeg aldri har vært så utrolig interessert i priser selv. Er jo dessuten litt cheesy å gi ut en oscar til folk som har vært medlemmer her lenge? Eller?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Kanskje litt vel klisje, men hva om dere bruker ulike titler innenfor en filmproduksjon?

Director, gaffer, editor, producer, clapper loader ( <_< ) etc. Problemet blir vel å velge hvilken jobb som er viktigere enn andre :P

Link to comment
Share on other sites

 
 

Hva med kjøkkenutstyr? Her er det iallefall mye å ta av;

 

ex;

 

Slikkepinne

Oppvaskbørste

Potetskreller

Kaffekanne

Brødkniv

Hjulvisp

Mixmaster

Foodprocessor

Kaffetrakter

Frityrkoker

Brusmaskin

Moccamaster

Brødbakemaskin

Espressomaskin

Oppvaskmaskin

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Hva med kjøkkenutstyr? Her er det iallefall mye å ta av;

 

Veldig bra plan. Brusmaskinen er selfølgelig nederst på rangstigen, kaffetrakteren øverst.

Link to comment
Share on other sites

 
Mja. Ostehøvelen er da vår og fortjener en topplassering. Brusmaskinen er et utrolig 80-tallsprodukt som jeg bare har gode minner om. Tenk å få laget sin egen brus - bare tilsett kolsyre.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...