Jump to content

Sivilteneste


marlowe
 Share

Recommended Posts

Fekk i dag eit brev i posten med varsel om pålegg av tenesteplikt i Sivilforsvaret.

 

Nokon som har erfaring med dette? Slit med rygg og kne, så eg vil tru det er ein god nok grunn til å sleppe. Skal til legen og ordne dokumentasjon snart.

 

Har gjennomført militærtenesta før, så dette brevet kom som eit sjokk!

Link to comment
Share on other sites

 
 
Joda, må vel fylle ut den og sende den inn i lag med ein søknad (med attestar). Føler eg har gjort mitt ved å tilbringe eitt år i skrubben på kjøkkenet på Rena Leir, uansett kor kjekt det er i Sivilforsvaret (på den medfølgjande filmen hadde dei til og med fått brus!). Her er nok andre som er betre eigna, samt meir motiverande. Må leggje til at det er eit greit tiltak, men ikkje for meg. ^_^
Link to comment
Share on other sites

 

Husker ikke helt hva som skulle fylles ut, men skrev i alle fall at noe om dårlig helse av et slag. La ikke ved noe fra lege. Hørte som sagt aldri fra dem mer.

 

Brust?

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 11 months later...
Fekk i dag ei purring på informasjonsskrivet. Sendte det ikkje inn sist, håpte det skulle gå umerka hen. Hadde ikkje gjort meg noko å delteke i dette om eg var barnelaus, men slik er altså ikkje situasjonen. Får håpe desse ungane gjer litt nytte for seg, og får til at eg slepp denne siviltenesta.
Link to comment
Share on other sites

 

Du får forsøke å vri deg unna med alt du kan diske opp med av dårlig helse. Forsvarets hovedoppgave per i dag, gjøre livet surt for sivilistene i samfunnet. Dette systemet er avleggs.

 

Har fremdeles et ørlite håp om at de skal glemme meg, at systemet skal svikte. Men jeg er nok fucked uansett.

Link to comment
Share on other sites

 

Skreiv at eg hadde problem med rygg og kne, noko eg har vore til lege/fysioterapeut med fleire gongar.

 

Skulle tru at her var nok av ungdom med ingen forpliktelsar som kunne hukast, men dei skal vel ha dekt heile speketeret av samfunnsdeltakarar.

Link to comment
Share on other sites

 

Du får forsøke å vri deg unna med alt du kan diske opp med av dårlig helse. Forsvarets hovedoppgave per i dag, gjøre livet surt for sivilistene i samfunnet. Dette systemet er avleggs.

 

Har fremdeles et ørlite håp om at de skal glemme meg, at systemet skal svikte. Men jeg er nok fucked uansett.

Sivilforsvaret har vel lite med Forsvaret å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...