Jump to content

Hva spiser du eller stapper i deg når du ser film?


Montag
 Share

Recommended Posts

 
 
 

Ikkje alltid ein kan ete når ein ser film eller tv synst eg. Enkelte gongar handlar det kanskje om respekt? Blir for provosert av meg sjølv dersom eg skal stappe i meg mengder med mat medan eg ser film/tv om folk som svelt eller har det vondt, t.d. Schindlers liste. Andre gongar misser eg rett og slett matlysta av det eg ser på, t.d. fengselsserien Oz. Ofte er det også slik at eg må vente til eg er ferdig med å ete til eg kan byrje å sjå, då eg slit med å få med meg alt innhaldet på skjermen når eg har hovudet i matfatet.

 

Men når eg trykkar i meg: te, kaffi, kakao, vatn, skive, knekkebrød, potetgull. Meir snop på kino.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Oolong-te er en gjenganger, vanligvis Grand Wu Long. Noen ganger kaffe, men jeg ser vanligvis film rett før jeg legger meg, så da er det ikke alltid det funker så fryktelig bra. Spiser så å si aldri noe når jeg ser på film. Klarer ikke å konsentrere meg om TV-skjermen hvis jeg spiser middag, og har knapt rørt potetgull/godteri/popcorn eller lignende på et par år.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Ser alltid på film når jeg spiser middag, så som regel et varmt måltid. Utover det blir det som regel popcorn(fordi det er billig) og cola. Hvis ikke slenger jeg meg på wertoi, svak for potetgull.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...