Jump to content

Samling av troppene?


Kiddo
 Share

Recommended Posts

Jeg traff Drizzt på samfundet (i Trondheim) en kveld her om dagen, og over noen pils kom vi fram til at det hadde vært jævlig fett å fått til en filmkveld/helg der vi så en del film med flere genuint filminteresserte... Og Drizzt har projektor og lerret, men liten plass. Jeg snakka med Euphoria om det her, som jeg deler leilighet med, og hun viste også stor interesse for forslaget. Vi har ikke veldig stor plass selv, men nok til å få trykt inn sånn rundt 10-12 stk i allefall... Så:

 

- Du er herved invitert til filmhelg her hos meg og Euphoria neste helg, altså fredag 13. februar (Tenker å begynne på ettermiddagen en gang... Kan se an hvor lenge vi vil holde på, men planen er å bruke lørdagen også).

 

- Ta med en film hvis du har lyst; her skal alle i allefall få sett èn film de vil like. Forhåpentligvis. Her skal det være åpent for alt fra The Wizard of Oz til Riki Ô til Det Sjunde Inseglet...

 

- Alle er invitert. Bor du i oslo, ta toget eller fly. Vi regner med at alle vil komme.

 

- På grunn av plass(mangel), håper vi at ikke alle kommer.

 

- Foreløpig er vi: Drizzt, Euphoria, vår samboer (som er over gjennomsnittet filminteressert), en annen hyggelig filmnerd, og jeg, Kiddo.

 

- Er du interessert/tør du å være interessert: Send en pm innen mandag. Så får du adressa og sånn (det er i Trondheim, hvis det var uklart)

 

- Dette kan bli moro. Det kreves ingenting av dere. Bare at dere kommer for å se film og prate, og ikke lage faen. B) Og dere er jo en veldig hyggelig gjeng, så det skal jo ikke være noe problem.

 

 

(moderator kan gjerne flytte denne tråden. Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste...)

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
Artig initiativ, jeg hadde garantert blitt med hvis ikke det hadde vært for at jeg skal være med og sette opp en revy den helgen. Må nok pent vente med å treffe Df-folk til vi skal dra med Bela Tarr ut på fylla i mai jeg, men håper dere får med dere en gjeng herifra, kan nok bli veldig hyggelig det!
Link to comment
Share on other sites

 
 
Hvis dere kan sende rundt hatten for en liten pengeinnsamling for flybillett tur/retur Auckland-Trondheim, så er jeg med.

Finnes det egentlig en lengre strekning?

 

Jeg hadde garantert takket ja til dette om vi bodde i et kortere land. Satser på å se noen av dere under de velkjente Tarr-ukene i mai.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette er et jævlig bra initiativ, Kiddo. Ti tomler opp fra teambuilding-seksjonen på DFilm. Men viktigere: du bor sammen med Euphoria, ca. 50% av DFilms kvinnelige bestand, og sier ingenting? Dette er jo sjokkerende, sett ut fra et sladderperspektiv.

 

Men om jeg kommer? Ehm, trolig ikke. Beklager. Jeg jobber. Men jeg har lyst! Hvis det blir et lignende arrangement i FREMTIA og tiden passer, vegrer jeg meg ikke for en tur til Trondheim (har aldri vært i Trondheim faktisk, bare hengt et par timer på flyplassen).

 

Men som det også blir nevnt her: Bela Tarr og DFilm på fylla i mai: it's happening.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Å kom igjen, ragoo... du lever bare en gang!

 

Jeg synes dette var et bra initativ. Jeg a)bor i Oslo og b)Skal jobbe den helgen, så det går ikke.

 

Siden jeg ikke kommer burde jeg kanskje holde kjeft, men kanskje dere skulle dratt noe lag-basert filmquiz eller annen moro i tillegg til ren filmglaning?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg kommer, vil jeg regne med, men ja, skumle greier. Jeg er sjenert nok uten at det trenger å være en hel bøling å bli kjent med på en gang.

 

Er ikke blausen i et eller annet orientalsk øyrike og raver rundt full slikker sol?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Jeg kommer, vil jeg regne med, men ja, skumle greier. Jeg er sjenert nok uten at det trenger å være en hel bøling å bli kjent med på en gang.

Hehehe, jeg ser for meg at det kan bli litt kleint i starten ja, når alle internettpersonlighetene blir slått i hjel av hvordan folk virkelig er. Men jeg tror neppe noen biter, utenom herr_kalkun.

Link to comment
Share on other sites

 

Hyggelig at flere viser interesse.

 

@Nomansvally: Ja, du må iallefall ta turen en gang rundt Kosmorama-tider. Det var vellykka sist, til tross for en noe bitter Greenaway. :D

@Pretender: Joda, godt forslag. Det krever jo litt jobb da, men er det stemning for det kan vi jo kanskje prøve å få til noe.

@Melkor: Klart det er skummelt. Jeg hadde neppe turt det her uten folk jeg kjenner fra før av... Og hvis det hjelper: Jeg er under 1.70.

@Z.Marcas: Du kan godt ta med ei eller to. ;) Nei, de fleste damene vil nok befinne seg på skjermen, så fram til en eventuell bytur blir det nok kun "bare se, ikke røre".

 

EDIT: Bela Tarr og Df-fylla i mai hadde definitivt vært no.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Herr Kalkun skal visst være kongen over alle, etter det jeg hører.

Er et kult initiativ å samle Dfilm, Kiddo. Aldri vært gjort før! Filmantrop gjør det visst hvert år.

 

Jeg skal vurdere å komme... men jeg bor jo liksom så laaangt nord.. så det er komplisert.

 

Nomansvalley: Har du oversikt hva som skjer på skolen vår på denne datoen?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Buu, står i døra på Blæst den fredagen. Men hvis dere finner ut at dere skal traske på byen må dere gjerne ta turen innom der. (såfremt alle er over 20 såklart)

 

Men igjen, flott tiltak. Kanskje det går an å arrangere flere slike treff hvis fredagen blir en suksess.

Link to comment
Share on other sites

 

Moro å lese all den positive responsen. Viser jo at hvis flere ikke kan den helgen, så har vi jo viljen til å sette i gang noe en annen gang. Jovisst er det skummelt, men hvis noen trenger å prate om det i ettertid, så er jeg bare noen år unna å kalle meg psykolog :P

 

Jeg husker ikke annet enn at vi syntes det hele var en strålende ide. Ble det avtalt hvor mye, hvilke filmer, hvem skal få velge etc.?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...