Jump to content

Jubel-tråd

Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Fikk i går min fjerde A av fire mulige dette studieåret, og det ble selvsagt behørig feiret med øl, tequila, rom, whisky, gin og vin. Nå skal jeg isolere meg fra omverdenen og bare se film i et par dager, og er så glad for sommerferie at jeg ikke en gang skal stikke innom grinebiter-tråden for å klage over hvor fyllesjuk jeg er.

Takk takk. Studerer internasjonale studier. En salig blanding av internasjonal politikk, historie og synsing om globalisering. Ikke akkurat det mest yrkesrettede studiet, men jeg stortrives.

Jævlig kult studium KAH. Det har vært oppe til vurdering for min egen del.

Og når du sier det er en blanding "internasjonal politikk, historie og synsing om globalisering", så skjønner jeg godt at du drar inn toppkarakterer. Det virker som felt du har veldig god greie på og er veldig interresert i. Likevel, fire stk. A av like mange mulige er uvanlig heftige resultater.

Jeg vet bare at jeg ingenting vet

Du heter Sokrates, sa du?

Also: gratulerer med resultatene. Jævlig bra. Jeg fikk A på alle midtsemestereksamenene, men det var hjemmeeksamener og teller derfor lite (25% av karakteren). Jeg er flinkere til å skrive gode oppgaver når jeg kan ta meg god tid og sette meg skikkelig inn i det jeg skal skrive om enn jeg er tid å få en god oversikt over et helt fagpensum :(

Fikk i går min fjerde A av fire mulige dette studieåret, og det ble selvsagt behørig feiret med øl, tequila, rom, whisky, gin og vin. Nå skal jeg isolere meg fra omverdenen og bare se film i et par dager, og er så glad for sommerferie at jeg ikke en gang skal stikke innom grinebiter-tråden for å klage over hvor fyllesjuk jeg er.

Interessant studium, og outstanding results. Du kan feire med den beste av samvittighet, og måtte gudene spandare på deg mang ei gratisfylla denne sommeren. Gratulerer.

Den handler om det vitenskapelige spørsmålet om hva tid er, men den er vel mer surrealistisk enn realistisk. "Eksperimentell dokumentar" har til nå kalt den.

Ja, denne skal leggjast ut. Vi gler oss!

Er sikkert mer enn nok plass på DFilm-domenet.

Er nesten ingenting plass på Dfilm-domenet faktisk. Brukte å legge ut småting der før i tiden, og det var alltid mangel på plass.

Men jeg kan alltids legge filmen på Rapidshare, yousendit, megaupload etc uansett.

S,

Da var min siste dag på jobb over! Endelig er jeg fri! Slutt på barnehagementalitet, idiotiske regler, pirkepirkepirke. Jeg har i hvert fall lært at jeg ALDRIALDRIALDRI skal få kontorjobb i et oljefirma.