KAH 3 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Fikk i går min fjerde A av fire mulige dette studieåret, og det ble selvsagt behørig feiret med øl, tequila, rom, whisky, gin og vin. Nå skal jeg isolere meg fra omverdenen og bare se film i et par dager, og er så glad for sommerferie at jeg ikke en gang skal stikke innom grinebiter-tråden for å klage over hvor fyllesjuk jeg er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Gratulerer, flinkis! Hva er det du studerer egentlig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Takk takk. Studerer internasjonale studier. En salig blanding av internasjonal politikk, historie og synsing om globalisering. Ikke akkurat det mest yrkesrettede studiet, men jeg stortrives. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wertoi 0 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Fuckin' A! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Jævlig kult studium KAH. Det har vært oppe til vurdering for min egen del. Og når du sier det er en blanding "internasjonal politikk, historie og synsing om globalisering", så skjønner jeg godt at du drar inn toppkarakterer. Det virker som felt du har veldig god greie på og er veldig interresert i. Likevel, fire stk. A av like mange mulige er uvanlig heftige resultater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Takk for gode ord. Jeg vet bare at jeg ingenting vet, men det er jo en visshet som virker stimulerende på kunnskapstørsten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodraugen 1 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Jeg vet bare at jeg ingenting vet Du heter Sokrates, sa du? Also: gratulerer med resultatene. Jævlig bra. Jeg fikk A på alle midtsemestereksamenene, men det var hjemmeeksamener og teller derfor lite (25% av karakteren). Jeg er flinkere til å skrive gode oppgaver når jeg kan ta meg god tid og sette meg skikkelig inn i det jeg skal skrive om enn jeg er tid å få en god oversikt over et helt fagpensum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Fikk i går min fjerde A av fire mulige dette studieåret, og det ble selvsagt behørig feiret med øl, tequila, rom, whisky, gin og vin. Nå skal jeg isolere meg fra omverdenen og bare se film i et par dager, og er så glad for sommerferie at jeg ikke en gang skal stikke innom grinebiter-tråden for å klage over hvor fyllesjuk jeg er. Interessant studium, og outstanding results. Du kan feire med den beste av samvittighet, og måtte gudene spandare på deg mang ei gratisfylla denne sommeren. Gratulerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Hurra. Min nye film/dokumentar Tidskrampe på rundt 20 minutter er omsider ferdig... Vel, snart. Må se over den et par ganger til. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 hva handler dette om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Den handler om det vitenskapelige spørsmålet om hva tid er, men den er vel mer surrealistisk enn realistisk. "Eksperimentell dokumentar" har til nå kalt den. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 skal legges ut her på forumet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Kanskje. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tåa 3 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Den handler om det vitenskapelige spørsmålet om hva tid er, men den er vel mer surrealistisk enn realistisk. "Eksperimentell dokumentar" har til nå kalt den.Ja, denne skal leggjast ut. Vi gler oss! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Youtube tar kun 10 minutter toppen. Kanskje jeg får lagt den ut på Google Video. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Legg den opp på ftp? Er sikkert mer enn nok plass på DFilm-domenet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Er sikkert mer enn nok plass på DFilm-domenet. Er nesten ingenting plass på Dfilm-domenet faktisk. Brukte å legge ut småting der før i tiden, og det var alltid mangel på plass. Men jeg kan alltids legge filmen på Rapidshare, yousendit, megaupload etc uansett. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Vimeo er vel perfekt for denslags? Uansett, veldig interessert i å se dokumentaren din :---) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Takk Badering, skal legge den ut. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Da var min siste dag på jobb over! Endelig er jeg fri! Slutt på barnehagementalitet, idiotiske regler, pirkepirkepirke. Jeg har i hvert fall lært at jeg ALDRIALDRIALDRI skal få kontorjobb i et oljefirma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Aldri si aldri, Uruloki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 ALDRI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Hehe, gratulerer, godt for deg! Du slår meg ikke som typen som bør sitte på et kontor resten av livet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Østmarka ruler! Et lite trekk for knott, men ellers perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Sommerferie! Åtte uker fri nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts