Bob_3 1 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Ferdig med siste eksamen i dag. Leverte inn 11 sider om fordeler/ulemper ved barns bruk av nye medier. Grei skuring, tror jeg. Nå har jeg sommerferie i tre(3!) HELE måneder Nå skal det feires så hardt at jeg frykter for helsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Ferdig i dag jeg også. Jeg har kjøpt whiskey. Juhu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Hvilken type? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Sånn som man blir snydens av. Canadian Club. Ikke noen høydare på smak, men duger til morgendagens grill, hytte og festival-rølp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 For et deilig vær! Iskremkaffe, olivenbrød, vann og god bok bak kirken på Ris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Da har jeg spart meg opp trønderbart og skal drikke meg drita på karsk. Jobbfest med trønder-tema blir bra. Så har vi leid inn en sigøyner som spiller trekkspill på gata som underholdning. Han kan rbk-sangen og rai rai - litt av et repertoar ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Fikk Bestått på Metode/statistikk eksamen;D Vanligvis når eksamenskarakteren blir lagt ut legger de også ut statitstikk på hvor mange som fikk feks. A- B-C etc. Ettersom de har valgt og ikke legge ved statistikken for denne eksamen tipper keg strykprosenten er ganske høy. Utrolig letta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Hva studerer du awf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Fysisk Aktivitet og Helse ved Idrettshøgskolen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Fysisk Aktivitet og Helse ved Idrettshøgskolen. Now thats a shocker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Now thats a shocker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Hehe. Kom til å tenke på treningstråden og avateren din, selvsagt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Men det er ikke så mange Lone Wolf and Cub- og Jodorowsky-fans der oppe på Idrettshøyskolen, så litt overraskende er det vel morty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Computer says no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 var på nach med sonic youth og div. annen "erklert bra" rock som musikk. tja. måtelig fornøyd kan man si. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 Men det er ikke så mange Lone Wolf and Cub- og Jodorowsky-fans der oppe på Idrettshøyskolen, så litt overraskende er det vel morty? Det er alt for få slike generelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peru 6 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 http://media.aftenposten.no/archive/01046/TENNIS-FRA-OPEN-RO_1046654f.jpghttp://estaticos01.marca.com/imagenes/2009/06/07/tenis/1244389462_extras_noticia_foton_7_0.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 Yes! Hødd vann 6-0! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Fikk sovet noenlunde lenge, og hos tannlegen fikk jeg beskjed om at jeg burde være stolt av tenna mine. Sløv med pytt-i-panne(som er himmelsk) fra samvirkelaget i nærområdet, cola og tv på formiddagen. 4 timer på jobb, nesten ingen kunder, dundrende godmusikk på anlegget mens jeg leste filmmagasinet. Kom en innpåsliten Narvesen-dama innom i forbindelse med en konkurranse om å selge flest mulig skrapelodd. Kjøpte et for å få ho til å holde kjeft, og vant 50 kroner. Sjekket mediesosiologi-karakteren, der fikk jeg A. Nå er det 2 øl og avslapping. Alt i alt en ekstremt god dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Jeg brukte eksamensdagen i dag på å lære meg keyboard cat-sangen. Alt i alt en ekstremt god dag. :----) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 jeg har brukt dagen på å spille FF6. ganske bra dag det også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 kom ikke opp til muntlig eksamen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodraugen 1 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Fått tilbake alt av karakterer nå, og har gått fra et snitt på C til et snitt på B. Litt surt at det ikke har en dritt å si, siden jeg skal fortsette på NTNU og de vekter fagene ulikt (der jeg går nå er alle fag verdt 10 poeng, slik at vi har tre tipoengsfag per semester, på NTNU er fagene verdt enten 15 eller 7,5 poeng). Av de seks fagene jeg har hatt i løpet av året ser det ut til at det bare er ex. phil jeg får noe som helst igjen for, men det kommer sikkert til å være en fordel at jeg har grei kjennskap til flere av fagene jeg må ta om igjen i Trondheim. Hvor er tråden for det som er midt mellom jubel og grinebiting? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 0.4 liter brasiliansk kaffe. Det regner, men skitt au. Det er fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, eller om jeg evt. skulle lage en egen tråd for nyheter om svenske barns sukkerinntak. Uansett: http://dinmat.aftenposten.no/content/view/full/29083 "Det finnes altfor mange barn som drikker halvannen liter brus hver dag og som spiser 1 kg lørdagsgodt" RESPEKT til svenske kids som spiser 1 kg lørdagsgodt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts