Frenzy 5 Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Gratulerer så mye, Morty! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tåa 3 Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Dette synest eg er eit perfekt høve til å blåse liv i ein god gammal DF-tradisjon: Party in the jungle!!! http://www.funnystatus.com/wp-content/uploads/2013/05/crazy-little-sloth.jpg Gratulerer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 Takker og bukker folkens! Fruen la ned veto paa Elvis og Vegas, men blir fett her ved Wizards Academy i Austin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Wow! Lenge siden det har vært liv i denne tråden. Jeg jubler for å ha gjennomført en julelunsj med egenkomponerte smaker på menyen. Tre lunsjbiter etterfulgt av to små søtsaker. Startet med en potetsalat m. spekeskinke, fikenkompott og balsamicodressing. Etterfulgt av et halvt smørbrød med avacadosmør, kremet eggerøre, røykt ørret, pepperrotkrem og fersk dill. I skje med et halvt roastbeefsmørbrød m. rødløkskompott og syrlig sjølsylta agurk. På tampen var det soetsaker m. pepperkake med geitramsgele, kaktushabanerosaus og salt. Avsluttet med en halv munnfulls bananbrød med multebær. Yay! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Da får jeg nesten juble over ny jobb. Skal bli bra å gjøre noe nytt på et nytt sted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts