Kiddo 0 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 For en vakker post. Min inntas for øyeblikket - det er godt å leve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Second that. Godt å leve. Kaffen er klar. In kommer gösta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wertoi 0 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Pimper kaffe selv, og får betalt for å gjøre absolutt ingenting (bortsett fra å henge på forum). Altfor mange på jobb her i dag, og (jeg jobber på et callsenter) dermed får jeg kanskje en telefon hvert tiende minutt. Slekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norsk Kiwi 0 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Et totalt uventet brev dumpet ned i postkassa like før helga. En av aspektene ved Kevin Rudds (statsminister i Australia) redningsplan i finanskrisa er å gi hver innbygger AU$900 (ca 4500 kr). Og hvordan bestemmer de hvem som får penger? Alle som skattet til Australia i 2007/2008 får utbetalt, og det er likegyldig om de bor der nå eller ikke. Og gjett hvem som bodde i Australia i det tidsrommet. Samme situasjon for The Wife. Gode greier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Din snik! Spesiell løsning på finanskrisen, men kommer sikkert godt med for mange. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Din snik! Spesiell løsning på finanskrisen, men kommer sikkert godt med for mange. kommer godt med for New Zealands økonomi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 3 uker ferie! Kabelfuck, here I come! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herr_kalkun 9 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Artisten/fotografen Roger Andre skal åpne en liten elkjøpbutikk inne på solsiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 høh. sært. tenkte elkjøp alltid satset stort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 tjohei! Børsen er på opptur og er på 282 poeng! Får håpe dette er begynnelsen på slutten for børskrisen. Fikk arv i 2007 som jeg invisterte i fond for å unngå trekk i stipend, og selvfølgelig ble det halvert etter børskrakket. Krysser fingrene for bedre dager... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Å kjøre over Dovre akkompagnert av Neil Young er ganske fint i grunn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Å kjøre over Dovre akkompagnert av Neil Young er ganske fint i grunn. Dette hadde gjort det enda finere http://blogfiles.wfmu.org/JO/grieg/the_who.mp3 jeg regner med at "Neil Young" er kode for denne http://blogfiles.wfmu.org/JO/grieg/captain_jack.mp3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peru 6 Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Dette gjorde våren for meg: I know it has been a long time, but I wanted my next doodle to be the one my fans were waiting for. I am very happy to report that I will make my singles return to the tour in Warsaw, Poland, the week of May 18 http://farm4.static.flickr.com/3548/3497817315_1bd7279987_o.gif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Skulle på Mega og handle noe smågreier, og fant ut at de hadde tilbud på Grandiosa Det varmer en sulten students hjerte midt oppi eksamenslesingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Noen ganger er det godt å være god kunde. Ringte fakturaavdelingen til Ventelo i dag (jeg unner forresten ingen å sitte som kundekonsulent på fakturaavdelingen, for å si det slik; det er det bare de mest hardbarka som gjør), hadde en hyggelig samtale med ei dame som hørtes ut som hun nettopp hadde vært gjennom helvete. Etter hvert som samtalen skred frem ble hun mer og mer oppmerksom på at jeg ikke var en rabiat galning. Til slutt sier jeg «hadet», noe hun også gjør, etterfulgt av en kunstnerisk pause, før hun sier «det var hyggelig» på avslappet utpust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norsk Kiwi 0 Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Skulle på Mega og handle noe smågreier, og fant ut at de hadde tilbud på Grandiosa Det varmer en sulten students hjerte midt oppi eksamenslesingen. Vekker minner om en fjern fortid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Vinden. Den blåser så fint i trærne. Norsk Kiwi: Misunner deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Noen ganger er det godt å være god kunde. Fin liten historie, dagen blir litt bedre bare av å lese den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 apropos kunder. Ble nødt til å skrike "kukksuger" til telefonen på jobb i går. Etter jeg hadde lagt på dog. Hadde brukt halve dagen på å hjelpe en fyr med noe jeg egentlig ikke trengte å hjelpe ham med. gjorde det for å være grei liksom. Ringte opp for å fortelle at nå var alt i orden og fikk FAEN meg attitude av jævelen. Synd det bare gikk ut over telefonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Jeg gjorde det samme på PK, bare at samtalen ikke var avsluttet. En særdeles plagsom dame ringte og 'plaget' meg i 15 min, og jeg var ekstremt hjelpsom. Hun ville tilogmed vite navnet mitt, siden jeg var så snill. Når samtalen endelig var over, la jeg på og sa 'herregud' med en særdeles oppgitt tone. Det gikk to minutter før dama ringte opp og sa hun hadde hørt utbruddet mitt, og lurte på om det var slik man behandlet kunder hos PK. Jeg rodde som en mann, og forklarte at utbruddet var rettet mot dama, som 'sto og plaget meg med filmvalg mens jeg var i telefonen'. Fram og tilbake i 5 minutter, hun trodde meg delvis til slutt. Mannen kom innom senere for å hente noen cder, og forklarte at dama hadde flydd i flint. Forøvrig hyggelig fyr, og han sa at han trodde meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 apropos kunder. Ble nødt til å skrike "kukksuger" til telefonen på jobb i går. Etter jeg hadde lagt på dog. Hadde brukt halve dagen på å hjelpe en fyr med noe jeg egentlig ikke trengte å hjelpe ham med. gjorde det for å være grei liksom. Ringte opp for å fortelle at nå var alt i orden og fikk FAEN meg attitude av jævelen. Synd det bare gikk ut over telefonen. O jubel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 OOps. Feil tråd ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 2 eksamener down! En igjen før jeg tar sommerferie 20 mai.. whoop whoop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted May 14, 2009 Author Report Share Posted May 14, 2009 Filmet 9-10 timer idag! Ganske optimistisk til min dokumentar nå! S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Går du BBCs naturavdeling i næringen nå? Ha du brukt dagen gjemt i en hule? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts