Jump to content

Jubel-tråd

Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Pushwagner til Flø!

Utstillinga i den vesle bygda på Sunnmøre opnar 4. desember. Dette blir stort! Anbefaler alle som er i området om å turen (ligg 10 minutt frå Ulsteinvik).

http://www.vikebladet.no/nyhende/article394041.ece

I gaar ble det senkveld paa en god gammeldags arcade, med vintage videogames og ta med din egen pils. I kveld er det musikk paa The Fun Fun Fun Festival. Austin er snasent!

• 3 weeks later...

• 3 months later...

Videokameraet mitt gikk til helvete, tror harddisken streika. Skal sende den inn på reparasjon, men usikker om det går på reklamasjon osv.

Så kjøpte meg likegodt ett nytt kamera. Gikk for Canon 600D, tror det er ett brukbar kamera for for mitt bruk. Litt kjip objekt kanskje, men kan vel kjøpe noe bedre senere da man har litt mer penger. Kjøpe denne pakken for 5.490,- er vel ikke så altfor ille. (Kjøpte ett 16 GB Class 10 SDHC vedsina). Da får jeg bare håpe at jeg ikke regnet feil med økonomien min fremover.

Canon EOS 600D SLR Value KIT

m/18-55IS,18MP,Vippbar 7.7cm lcd skjerm,HD, inkl bag, 8gb minnekort og pusseklut

http://www.mpx.no/img/p/400/f31f0461-0652-49fc-b57a-124e6f12b92d.jpg

• 1 month later...

• 2 weeks later...

Takk. Er ferdig med ernæringsfysiologi nå. Går for Master i idrettsvitenskap fra høsten av. Hvis alt faller på plass som jeg håper, blir det et år i Roma.

• 2 months later...

Studieplass ved NTNU og 30kvm hybel alene i boks. :D

Så utrolig digg når ting faller på plass. Grattis med det.

Fant ut for litt siden at første skoledag er 1 oktober. Regnet med at jeg måtte stikke nedover mot slutten av august. Ganske fint det.

Det her er dobbelpostverdig

Fikk nettopp en mail om at de to høyest rangerte søkerne på studiet jeg skal gå slipper å betale skolepenger. Jeg sparer derfor 2500 euro.

Vet ikke om jeg skal juble eller grinebite, men Macen min sluttet å virke etter at jeg installerte Mountain Lion. Hvordan fikser man det? Lager en ny partisjon, får Apple Support til å legge ut Lion til deg på serveren sin, og installerer skiten. Har brukt mesteparten av dagen på å flytte filer til riktig sted på den nye partisjonen, og installere programmer som ikke virker lengre. Jaja, jeg mistet iallfall ikke noe data. :)

Studieplass ved NTNU og 30kvm hybel alene i boks. :D

Haha, nevermind, det blir UiO! Fikk en mail NÅ om at jeg hadde kommet inn, men at de hadde klusset til på vitnemålet mitt. Samme bacheloren. Jippi!

Nå må jeg bare finne meg en leilighet. Og før dere sier noe om hvor dumt dette er, så var ikke den 30m2 i boks likevel. :(

• 1 month later...

Jessss, da er manus til avgangsfilm avlevert og sommerens store jobb er over. Får krysse alle fingre for at det går gjennom neste runde!

På tide å finne en plass å bo nå da. Litt søvn først kanskje.