Norsk Kiwi 0 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Joda, smakte godt. Merket i etterkant at jeg ble sabla tørst, noe som ikke skjer med vanlig sjokolade. Samarbeid med flaskevannprodusenter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 Hatt besøk i helga, som har resultert i en knallhelg med mye, mye øl og mye, mye PL på skjermen(til samboerens store fortvilelse). Og i dag morges: Internett i leiligheten! Burde egentlig uttrykt min frustrajon over NextGentel, men fuck it, jeg slipper endelig å surfe utelukkende på mobilen. Nå går det i Fifa 11-demoen og en siste Black Milk-skiva på full guffe. Livet, ass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro 1 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Kjøpte bolig i dag! Rekkehus i Oppegård til 2.8 mill. Med forbehold om at ikke en snik i borettslaget benytter seg av forkjøpsretten innen førstkommende torsdag og ødelegger alt. I såfall flyttes innlegget til grinebiter-tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodraugen 1 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Dæven, ser flott ut. Gratulerer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragoo 2 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Ah, ja. Har lenge vært å få på Deli, men nå er den endelig i daglivarehandelen til halv pris. Jeg vet ikke hva som er best, den fantastiske lakris/salmiakk-komboen du linket til eller de tyggbare kulene med lakrispulvergrøt inni. Helt klart det beste som har kommet på snop-markedet siden krigen. de der kulene deres er jo helt sjukt gode, prøvde den andre varianten også, og ble vel på et vis litt skuffet, forventet ramsalt havlakris, men fikk bare jævla god lakris. altså ikke noe å syte over, det bare bomma litt med forventningene.men de kulene ja, de overgår alt. "beste siden krigen" stemmer nok bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Grattis med huskjøp, Maestro! Jeg er misunnelig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Kom akkurat fra stranda. Skal nå ned (300 m) på det som er blitt stampuben vår, for å se se litt Premier League og drikke billig pints. Herlig dag så langt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Wow, travel morgen og jeg merket at jeg ville komme sent til undervisning, og jeg sjekker raskt mailen og finner ut at 3D-kurset som skulle begynt denne uken er forflyttet en hel uke da læreren som skulle ha oss plutselig fikk jobb hos Aardman. Noe som betyr en uke fri. Klart, nå har jeg endel annet pressende å gjøre, så det blir ikke ferie pr say, men det var jo ganske kult lell. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Dobbel-jubel: - Fikk lappen i dag- På vei til kjøreskolen for en oppvarmingstime, er det Biggie Smalls for alle penga på mobilen. Siden jeg aldri har kontanter, har jeg en sånn kombi-sak hvor man har bankkort og mobil i samme "lommebok"(ikke så veldig lurt, jeg vet det). Uanz: Jeg hadde bursdag her om dagen, så jeg dro inn litt penger i gave, som jeg da logisk nok legger sammen med mobilen. Etter å ha vært på dass, går jeg til skranken for å betale oppkjøringa, bare for å oppdage at pengene ikke er der. FUCK FUCK FUCK, over 3000 spenn borte. "Der røyk den oppkjøringa, ja. Nudler er i det minste godt med riktig krydder", tenker jeg, lettere oppgitt over å ha rotet bort såpass mye penger. Samtalen med skranke-ansvarlig går ca sånn:- Det blir xx kr.- Jada, to sekunder bare. -*2 sekunder senere* Faen, faen. Eh, jeg finner ikke pengene mine.- Å? Da har du et problem- No shit, Sherlock. Jeg er sikker på jeg la de oppi her. Faen ass.- Forresten, er det snakk om en bunke kontanter?- Eh, ja? *ramser opp seddelvalørene*- Åja, de ligger her. Det kom en jente innom med de for 40 sekunder siden. Her har altså en videregående-elev(nærmeste nabo til kjøreskolen) funnet 3100 kr i kontanter, liggende og slenge i veikanten(de falt ut da jeg dro mobilen opp for å skru av musikken). Så har ho faen meg LEVERT DE INN. Hvem faen gjør det? Takk, Gud, og du snille jente, for at det fortsatt finnes ærlighet i verden. Totally made my day. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Siden ingen andre her på bruket har noe å juble for, fortsetter jeg: Søkte på et stipend fra et legat i Fredrikstad, som deler ut penger til folk fra nærområdet som tar høyere utdanning. I dag tikket pengene inn på konto - 5000 kr. Yay! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 blausens fotokarriere skyter fart. Etter en shoot med en tidligere frøken Norge-kandidat forrige helg, og med hjelp av at hun har lagt ut bildene på sin facebook profil (flere tusen venner selvfølgelig), er det kommet en rekke henvendelser fra fremmede folk om fotografering. Jeg må tydeligvis få ut fingern og mekke en egen hjemmeside med pakketilbud og lignende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herr_kalkun 9 Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Grattis med det Blausegutt! on topic: ferdig på sending om 7 minutter. hjemme venter sofa, playstation og en 10 år gammel Talisker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Hødd tilbake i Adecco-ligaen! Ja!! http://www.hodd.no/files/images/full/bdIehGeeif1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Gratulerer. Ble en spennende sesong der KBK (mitt lag) hang like etter gjennom hele sesongen. Synd de ikke klarte å utnytte det de få gangene Hødd ga fra seg poeng. Men det har vært typisk KBK sånn ca. 5 år på rad. Alt i alt fortjent at Hødd tar det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Hurra! Da kan vi på nytt få 15-2 resultat i Adeccoligaenhttp://www.rsssf.no/1992/FirstB.html (se runde 20) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Gratulerer. Ble en spennende sesong der KBK (mitt lag) hang like etter gjennom hele sesongen. Synd de ikke klarte å utnytte det de få gangene Hødd ga fra seg poeng. Men det har vært typisk KBK sånn ca. 5 år på rad. Alt i alt fortjent at Hødd tar det. Veldig god sesong av KBK i år også. Om dei held på laget blir det nok opprykk neste år. Deilig å vere tilbake i Adeccoligaen, sjølv om det blir kjempetøft. Laget treng ein del nytt, men vonar at dei held fram med den linja dei har lagt seg på: at laget skal vere ungt og lokalt forankra. Altså ei herleg motsetning til AaFK. Då Sture Fladmark var trenar sist Hødd var oppe, henta han inn spelarar frå USA, Uruguay og Færøyene. Overbetalte floppar blei dei alle saman. Det blir nok mykje mål med Hødd neste år også, men spørs om det blir ein del feil veg. Det er i forsvar dei slit. Faktisk er dei det mestskårande laget blant dei tre øvste nivåa i år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Da har jeg skutt mine første 100 fot med 16mm-film som DOP. Jævlig morro å jobbe med! Så får jeg satse på at alt ser bra ut på onsdag, når vi skal redigere filmen. 5 dagers helg nå. Ikke så verst det heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 Hurra. Nå har jeg skrevet 13 sider i hjemmeeksamen om denne på 3 dager. Vondt i fingrene nå. http://www.youtube.com/watch?v=q4FJOgxZIAI Sterk film. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Dagbladet har intervjuet Egon Holstad i forbindelse med FREDAGbilagets 20års jubel. — Er det noen saker du husker spesielt godt? — Ja, jeg leste en sånn spalte dere har som — ufrivillig ironisk — heter «På en snurr». Der var det et digert bilde av kjæledyret til A-ha, trekkspillhobbiten Moddi, med en slapp strikkavott i kjeften, som kunne fortelle at hans optimale konsertopplevelse måtte ha vært å stå i lag med maks ti-femten publikummere, med ei Solo i hånden, og se et svensk elektronika-kollektiv med både gutter og jenter, det siste var visst viktig, og så hjelpe dem med å bære utstyr etterpå. Det gjorde faen meg et uutslettelig inntrykk. http://www.dagbladet.no/2010/11/26/magasinet/fredag/dagbladet_fredag/aviser/journalistikk/14460244/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outze 0 Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Jess! Endelig fått tak i alle Bunuel-filmene jeg ikke har sett- så nå skal jeg fullføre godgutten. Tid for en surrealistisk helg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 Er folk klar over hvor godt (skikkelig) riesling er? Sitter med en Selbach-Oster, masse frukt, syrlig og frisk, finnes nesten ikke søt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted November 30, 2010 Author Report Share Posted November 30, 2010 Wikileaks er herlig. Nå er verden bare drama og kaos endelig. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Italo 0 Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 B på oppgave om Béla Tarrs Werckmeister Harmoniak og begrepet "alternativ film", jeg ikke en gang var fornøyd med, og nok en eksamen unnagjort of levert hele 30 minutter før fristen. Hurra, nå har jeg juleferie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 B på oppgave om Béla Tarrs Werckmeister Harmoniak og begrepet "alternativ film", jeg ikke en gang var fornøyd med, og nok en eksamen unnagjort of levert hele 30 minutter før fristen. Hurra, nå har jeg juleferie! Grattis! Jeg tror jeg leverer min oppgave i morgen (selv om jeg har frist frem til mandag). Ah, du deilige juleferie, du er i sikte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Flyttet inn i ny leilighet etter å ha bodd i møkkahybel i halvannet år. Den er ikke spesielt stor, men bare det å endelig ha eget bad og kjøkken er fantastisk. Fikk kjøpt meg espressomaskin også, med melkesteamer. Nå har jeg altså mulighet til å lage meg noe annet enn sort kaffe, om jeg kommer til å benytte meg av den muligheten med det første, er vel dog heller tvilsomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts