Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg ikke på en gang, hehe. Men er ikke veldig full da, det skal sies. Verste var at jeg i tillegg var støl som faen etter å ha spilt fotball tre-fire timer i strekk i går. Jeg har ikke kunnet røre meg i hele dag, og likevel fant jeg på å sykle hjem etter litt pilsing.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Lillehammer. Sikkert norges kjedeligste studiemiljø. Stor oppslutning om mainstreamkultur og janteloven. Annerledeshet er ikke sosialt akseptert. Konformitet ftw. Det gjelder å finne noen ålreite folk og drikke mest mulig for å få puste.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Lillehammer. Sikkert norges kjedeligste studiemiljø. Stor oppslutning om mainstreamkultur og janteloven. Annerledeshet er ikke sosialt akseptert. Konformitet ftw. Det gjelder å finne noen ålreite folk og drikke mest mulig for å få puste.

Skjønner. Aldri hørt om noen særlig onsdags-kultur for alkohol, så måtte spørre(kjenner noen som skulle ut i Bergen i går). Mangler fortsatt noen måneder på 20-tallet, så jeg må holde meg til helgefylla her i Tr.heim. Gleder meg til høsten.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Hva gikk de? Virker som om det er veldig opp og ned. Problemet er at alt er så fragmentert, føles veldig som VGS2. Veldig mange små klikker, og få som bor på samme sted, så det skjer liksom aldri noe sosialt blant studentene. Mulig det er et fenomen som er knyttet til statsvitenskapen, siden de aller fleste søkerne hadde søkt seg til andre steder (les: UiO) og etter avslag tatt kongsberg som en slags sølvmedalje. Virker som om miljøet på optiometri og ingeniør er ganske mye bedre, kanskje først og fremst fordi de fleste studentene bor i området.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Lillehammer. Sikkert norges kjedeligste studiemiljø. Stor oppslutning om mainstreamkultur og janteloven. Annerledeshet er ikke sosialt akseptert. Konformitet ftw. Det gjelder å finne noen ålreite folk og drikke mest mulig for å få puste.

 

Høres ut som vanlig studentmiljø, spør du meg. Du må nok lete i de mørke krokene, skal du finne anderledesheten i full blomst.

Link to comment
Share on other sites

 
Ja bare sånn for å skyte inn "erfaring" med dette. Studentmiljø handler vel i bunn og grunn om fagnerding og øl. Og så finner man forhåpentligvis en eller to man deler noe såkalt "substansielt" med, og disse gjør man til sine venner. Resten driter man i dagen man er ferdig.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
  • 2 weeks later...
Hmm, skal man være glad for at man er full og har vunnet den svært prestisjefylte rockequizen på lillehammer for dette halvåret, eller oppgitt fordi man må bruke et par timer av natten på å skrive oppgave? Urk.
Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...
 
 

haha, nei det er dessverre alt jeg har å si. jeg bare følte at jeg også burde ha skrevet i denne tråden med promille.

men så er jeg nok ikke mer enn 4/10 full, så ikke så mye spennende å komme med.

 

kan jo si det sånn at det er ganske kjedelig å dra på nach til noen uten både røyk og drikke, spesielt når man ikke kjenner mer enn to stk. der. ikke inkludert han som bor der.

menmen, blir bra i morgen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 3 weeks later...
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...