Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Ja, herregud, det må ha vært en diskusjon for historiebøkene.

 

Trodde ikke vi/jeg drakk så mye i går, men nettbanken forteller meg at det ble konsumert en god del. Bra kveld, i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Er det feil av meg å poste her natt til julaften? Om ikke full, så er jeg i alle fall godt brisen. Tidenes hyggeligste middag hos svigers, med øl, vin, akevitt og konjakk. Og gaver. Overraskende masse gaver min vei. Slike kvelder som dette gjør meg glad.

 

God jul til alle kvisetryner på Dfilm!

Link to comment
Share on other sites

 

¨Vettu faen jeg er lei av NPC. Her kan man faktisk si hva man mener. Her blir man ikke tvunget til å si noe annet enn det man faktisk mener, jeg mener helvete der blir jo faktisk påstene redigert hvis deu mener noe annet enn hovedmoderatoren. Hvor faen går det ann.

 

Jeg må bli mer akvitv her for forumet er helvetes dødrt nå for tida. Jeg vil ikke bli likegyldig for helvete. Dette forumet fortjener mer. Det er sant.

 

Bestre norske forumet som er asså. Helvete eller, dette ser ut som det verste fyllevrøvlet noensinne. Jeg vil hjem å hære på Beefheart. Den stakkels gammle mannen er død. Jeg elsker ham. han er mer påhangsmotflyt enn Zappa, som barwe er spm NPC. den gamle jævlenen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 3 weeks later...
 

Jamen herregud da! translate.google.com, du er min venn. Blokkert internett, fuck you, revolusjon!

 

edit: ok, jeg kommer sikkert til å bli tatt da men.

 

edit2: neivel da, med en gang jeg prøver å navigere:

 

Web Page Blocked

URL: boards.4chan.org/mu/

Category: Adult Materials

 

MEN HVEM FAEN BRYR SEG THE GOLDEN CORE ER SÅ BRA NÅ AT DET ER IKKE riktig, my gentlemen, det er rett og slett ALTFOR FØKKINS BRA. God natt, DFilm.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Jeg betalte nettopp 143 spenn på Burger King. Trodde ikke det var mulig å generere en så dyr pris ut fra én meny. Makan. Ga resten av løkringene til en guttegjeng - de så ut som de så fitte for første gang når jeg spurte om de ville ha resten.

 

Bortsett fra det, var vi på den nye dart-baren(i tillegg til Blæst og 3 Lions) på Møllenberg. Billig pils der, og fint utvalg. Synd de stengte kranene tidlig.

Link to comment
Share on other sites

 
Btw, hvorfor skal folk yppe til bråk hele tiden? Når man er på byen koser man seg med godt selskap - vi har ikke lyst til å slåss med deg, din hipsterfaen. Fuck deg og sveisen din.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...