Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 

Hehe, drittsekk! Kom IGJEN SYNG MED'A SVANKMAJER!

 

DON'T STOP BELIEVING! Jeg vet at du bare vil ha det litt morro du også! Glem politikken! Glem alt! Syng med! Dette er livet, og vi har det fett! Vi danser inn i natten, Svank!

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Whiskyflaska mi begynner allerede å bli tom, ass. Djeez. Insomnia er noe dritt foresten. Anbefaler å se Marketa Lazarova nå som du er i den stimen forresten; en merkelig opplevelse.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Insinuerer du virkelig at Uruloki lar seg styre av kjødeds løst!!

 

Jeg er ikke full, men så trøtt at jeg ikke ville merket forskjell. Jeg har 30 minutter å gå hjem fra arbeid. Står det i avisa at en mann sovnet og frøs ihjel i en grøft i Volda i natt over alle avisene i morgen tidlig, så har vi en kjendis på disse nettsidene. På den andre siden har jeg sett Gutten Og Jernkjempen av Brad Bird(senere kjent Pixar-regissør, og snart Mission Impossible 4 regissør og!) i kveld/natt og den var så helvetes elendig at jeg tipper sinnet koker meg våken hjem egentlig.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Kom meg hjem iallefall!

 

Syntes den var veldig skuffende ja. Hadde faktisk litt tro på den. Skal man kjøre på med verdens mest teite filmtype, "gutt møter romvesen"-genren, så er det mange lommer å falle i... denne falt i de fleste. En gylden Nukie-award fortjenes her, gitt.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Syntes den var veldig skuffende ja. Hadde faktisk litt tro på den. Skal man kjøre på med verdens mest teite filmtype, "gutt møter romvesen"-genren, så er det mange lommer å falle i... denne falt i de fleste. En gylden Nukie-award fortjenes her, gitt.

 

S,

Nei, ikke vet jeg. Ikke sett den siden jeg var ti eller noe, og da var den selvfølgelig stor. Den står vel fortsatt høyt i kurs hos diverse kritikere og ble vel ansett som en verdig utfordrer til Disney da den kom ut, eller tar jeg helt feil? Var bare derfor jeg var nysgjerrig.

 

Men dette hører da ikke hjemme i promilletråden. Fy skam.

Link to comment
Share on other sites

 
 

herremingud å sleep on hot coals er ment serr denne gangen. føkk rory gallagher kanskje, men herregud, walk on HOT CALS, SLEEP ON A BED OF RAZORS. Det er sånn ca. sånn jeg kommmer til å føle meg i mårra. Jeg gikk for å sigge og forvilla meg inn i et fuckings BUSKAS; buskas er et bra ord, GOT A LITTLE GIRL BESIDE ME, NO MATTER WHAT I SAY; jeg tror jeg har tredje grads forbrenninger og stikk og jævelskap og sår og BANESÅR SOM KOMMER TIL Å DREPE MEG, i tredjegrads, tredjegradsforbrenning; herregud. Jeg kommer til å få injekson, infesksjon, something something, men hvem faen bryr seg. DET ER LIVET OG SÅNN ER LIVET FOR SÅNN ER LIVET! Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez.

 

Jeg er ganske full egentlig. Dette tok meg ca. en halvtime å srkive, Å FÅ RETTSKREVET Å PASSE INN I DEN PROSAISKE DEFINISJON. Engangsrill, joiner du inn? Det bør du faen meg, du er i AMSTER for faen, let me get some noise.

 

 

JÆJÆ! JÆJÆJÆJÆJÆJJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆJÆ! HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ! HAAHHAHAH! Og sånn går det, inn i evigheten.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...