Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Blæ. Sucky at jeg må på jobb snart. Havnet på nach med venner av foreldrene mine her. Gratis whisky(de hata min laphroaig tho). Rett og slett suckfest at jeg må på jobb 09.00. Faen skal jeg gjøre? jeg er fremdeles ganske børsta. møter jeg opp slik jeg er nå er det sparken(Zrr). Har prøvd vann, juice, grandis etc. fuckcock

 

Sjokolademelk.

Link to comment
Share on other sites

 
 

fæking krist

fucking christ

frikkin krisst

fjdkfdk

jf rejkre helgettes nyttpr, spraderundt stua kaldm is.... se opp i holmenkokkåsen assenm, wow fytti høvlette rakktere spruter sdin gland over nattehimmelen som en svær kuk, det er kasldt. laange festen med masse morro, og denn macht mann Nachspiel! varer en stund,m men det blir tomt i rekkene.... vin cognac, eggelikør (søtt og godt medn blargh!).... øl etter øl... fyren ligger og rlker joint... fdetstinker gjennom kåken....Harman det så harm an det.. dette blitr brta... klamrer seg fast låt etter kåt... øl Ustkålet) etter øl.... Faens kjærring som lagde rett med gulrotstappe brun sauas og sjokoladepålegg, fikk fart på litt av v.. klokka er halv åtte folk stort sett jatter.. det er tomt nå, ut under nattehielen, månen er full også.. neste år, neste år... dette år

 

tror ikke jeg skal skrive såæ javlka mye i hyylla...

 

 

 

men godt nyt år!t

 

 

(dette får stå som en slags rapport

 

grei fest var det

Link to comment
Share on other sites

 

Våkna opp på dassen til en kompis nå. Heldigvis ikke så lang vei hjem. BLINDING FUCKING HEADACHE! Digg med seng.

 

 

Edit: post som det står KLASSE over av pretender!

Link to comment
Share on other sites

 
Men Infenso, er du i Trondheimheim en gang i år (faen, der er jo 2010 nå!)! må du bare slå på tråden (send pm), da ordner vi et skikkelig opplegg.

 

God tanke! Er ikke så ofte i Trondheim da. Har faktisk aldri vært der. Da er det kanskje snart på tide å gjøre noe med det.

 

 

--

åå, Jeremias! Føler meg litt groggy i dag, ja. Men bra kveld, angrer intet. Ser i dag at jeg sendte masse morsomme og småpoetiske SMSer rundt om. Tjueti skal bli et bra år! Nå skal det smake med kaffe og film.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Skal prøve meg på en rolig filmkveld selv, før det bryter ut med fest hos en kompis i morra. haha.

 

For min del blir det hyttetur med en vennegjeng i morra. Har vært dårlig med pustepauser mellom fyllekulene denne julen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
Jeg drikker rødvin og funderer på om jeg skal benytte den absurde og merkelige forestillingen om at noe så abstrakt og uviktig som et nytt årstall kan føre med seg forandring, til å faktisk forandre noe. Enten kutte alle bånd eller opprette noen sterke og holdbare. Enten blottlegge mitt patetiske jeg i forsøk på å finne noen andre like tragiske figurer, eller spille tøff og kanskje bli det. Enten gi faen eller bry meg mer enn noen gang. Alt det gamle pisset. Det er noe vemmelig navlebeskuende ved hele prosessen, akkurat som med dette innlegget. Føkk it. Skål.
Link to comment
Share on other sites

 

livet er en dansende revy

svettende armhuler, stygge slips

som ikke kan danse

 

hvem vet vel hva som kommer førsst av all verdens gleder (og drops)

det er oss! du! jeg! personlige pronomener jeg ikke fant glede i før

fant de sove over i en slags sofa; vinen modner en etter samstykke

Link to comment
Share on other sites

 

Treskofest i hjembyga.

Inngrodde bygdefolk. Hest og kjerre-musikk. Diskusjon om biler og hjemmebrent.

Har ikke så mye å komme med selv i slikt selskap, men det er interessant bare å observere.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Ble "tvunget" med på julebordet til fotballklubben jeg spilte i for 4-5 år siden. Masse kjentfolk, en del randoms, og generell nachspielstemning fra kl 20. Ble allikevel full nok, fan transport hjem og fikk med 3 halvlitere "i sekken". Nå blir det FM og øl. Noen våkne=
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Spam eller ikke, fuck it.

 

Dette er 2. helga i det nye året, og ingen føkkings dfilmere er på fylla? Ikke Kah, ikke Uru? Hva er dette, dårlige nyttårsforsetter som brytes neste uke uanz? Damn altså, endelig en gang jeg husker/orker/er i nærheten av promilletråden, så har alle forumfolk blitt konservative latsabber? Huff, huff.

Link to comment
Share on other sites

 
Hehe, beklager, men jeg måtte nesten prioritere å bli ferdig med søknaden min i går kveld/natt. I tillegg til at jeg skal ut igjen på havet i dag, og da passer det seg ikke helt å være så altfor bakfull.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...