Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 
 
 
 
 

Takker for eksellente bidrag, dette er enda ikke avgjort. Kubrick - kudos for bryet med å poste bilde fra en film jeg har sterke minner fra. Om.

 

Santa Rita Reserva 2007. "Perfect for any occasion". Drikker og ser episode 8.

 

edit: hm? wtf

 

edit 2: Dobbelposting kan skje den beste, så jeg sletta den andre. Hilsen kalkun

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
Det er en sånn kveld i kveld igjen, ja. Bra! Jeg burde egentlig skrive søknad nå, men jeg har vel innforstått meg med at det kommer til å gå i dass uansett, og, beruset av Chungking Express, virket det som en bedre plan å bøtte nedpå litt Laphroaig.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Vi burde ordne et "fyllerom" her på siden, en skype-ordning med webcams der vi sitter å skåler med hverandre. Tror det er langt større potensiale med muntlig fyllerør enn skriftlig. Så kan vi gi det ut som podcast etterpå.
Link to comment
Share on other sites

 
Eller Southern Comfort!

 

Walter Hill kan sakene sine! Last Man Standing er jo også en dritbra actionfilm. Men Southern Comfort er et godt valgt, særlig med noe alkohol ved samme navn ved siden av.

 

Skulle gjerne hatt mer enn to øl innabords nå, kommer sikkert til å sitte utover natta uansett og ikke orke å jobbe (selv om jeg absolutt burde det). Tror kanskje jeg skal ta en øl til og se Les Revanents jeg.

Link to comment
Share on other sites

 
Vi burde ordne et "fyllerom" her på siden, en skype-ordning med webcams der vi sitter å skåler med hverandre. Tror det er langt større potensiale med muntlig fyllerør enn skriftlig. Så kan vi gi det ut som podcast etterpå.

Haz webcam! Wills toazt

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

ja OKEI! her påstod jeg for en ukes tid siden at dette var urolawkiz territorie, men tror du FAEN ikke jeg returnerer!

 

 

JA HVA SKJER! NEI DRITEN ER NEDE OG DØR!

Link to comment
Share on other sites

 

Ingen her? What, what, what?

 

Nettopp kommet hjem fra nyttårsselskap/fest. Veldig koselig. Ekte cubanske sigarer, god mat og masse drikke. Nå er det Dylan og alenestund. Eller forumstund? Kom igjen, folkens. Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again. Herre, tidenes låt.

Link to comment
Share on other sites

 

Balle, ralle, galle. Når jeg først tar meg tid til å være full på forumet, er det ingen andre her inne. Typisk, eller hva? Dylan, Zappa og Waits. Dere er hellige. Zeppelin må også nevnes.

 

Har ikke vondt i hjertet eller noe, men fy pokker i evigheten. Zappa er gud. For sure og real.

Link to comment
Share on other sites

 

Vil bare uttrykke min begeistring for dette forumet, selv om dette ikke er noen andre som deltar i denne denne tråden akkurat nå. Dfilm altså, her trives jeg! Og kan garantere dere at jeg skal delta mer i denne tråden (og på forumet for den saks skyld) i tjueti. En unik, tankevekkende og givende tråd. Hvilket annet forum kan skryte på seg dette? Nei, dette er jo fantastisk.

 

 

Nok en fantastisk låt. Livet er for kort, gutter.

Link to comment
Share on other sites

 

Fuck, nach'et er ferdig allerede. Forjævlig. Helt forjævlig. Faen.

 

Men Infenso, er du i Trondheimheim en gang i år (faen, der er jo 2010 nå!)! må du bare slå på tråden (send pm), da ordner vi et skikkelig opplegg.

 

Fuck, nach'et er ferdig. FAEN.

Link to comment
Share on other sites

 
Blæ. Sucky at jeg må på jobb snart. Havnet på nach med venner av foreldrene mine her. Gratis whisky(de hata min laphroaig tho). Rett og slett suckfest at jeg må på jobb 09.00. Faen skal jeg gjøre? jeg er fremdeles ganske børsta. møter jeg opp slik jeg er nå er det sparken(Zrr). Har prøvd vann, juice, grandis etc. fuckcock
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...