Jump to content

Tråd for promille-tanker


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 
Hehe, nå oppdaget jeg at jeg hadde Stairway x 3 på IPhonen, samme låt, samme versjon. 1 fordi jeg har "The Box", 1 fordi jeg også hadde lagt inn "IV" og på toppen av det hele har jeg den som spor 31 på Rolling Stone Mag 500.
Link to comment
Share on other sites

 
 

This song is called Swallowtail...

 

Nærmeste jeg kommer dille-sang nå om dagen. Og de to siste åra. Herregud, for ei LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT.

 

Hehe, kjenner igjen beskrivelsen "er jo en grunn til at jeg ikke har sett flesteparten", og det blir vel noe á la dette nyttårsaften blir for min del, selv om jeg egentlig har lyst til å dra til Oslo og feste med kule folk, men jeg tror både penger og tid motarbeider meg. Får satse på at "sterkere saker" works my way akkurat denne dagen.

 

SWALLOWTAIL! Enig, Badering?

 

Tidenes låt.

 

Meg i form? Aldri. Har vel for det meste gått i øl, akevitt, rødvin og whisky i kveld, men veldig om hverandre. Vin før øl blir søl er jo bare bullshit, selv om jeg har gått på en smell på det før. Ikke i kveld i hvert fall. Har vel blitt mest rødvin og whisky uansett.

 

TMwtP: Altså, med "Helter Skelter" på topp så bryr jeg meg egentlig ikke om hvilken liste det er engang, det er en bra liste uansett. Og når du i tillegg har med "Rocky Racoon" og "Oh! Darling" (og "Why Don't We Do it in the Road for øvrig) kan du ikke slå feil. "Everybody Got Something to Hide (except for me and my monkey)"? White Album, ass.

 

Jeg vet enda ikke hva lista di er for, men den er sikkert bra. Sjekker i mårra.

 

Men uansett:

 

BESTE FYLLATRÅDEN EVER

 

Og jeg har hengt her en stund!

 

Nå er det How the West Was Won-Stairway-soloen.

 

HERREMINHATT!

 

 

God natt, tror jeg man sier. Klokka er fuckings snart 6.

 

Edit1 (på forhånd til TMwtP): jeg har vel 8 versjoner av Stairway. Fortsatt like bra.

 

Edit2 (til KAH): SE ALMOST FAMOUS! En hel "sletta scene", som er verdens beste scene, er en scene hvor de KUN spiller av Stairway i sin helhet. Herregud. Cameron Crower var for øvrig på tour med Zeppelin, og store delen av filmen er autobiografisk. DERMED ER DEN KUL!

 

 

 

 

 

God natt! For sikkert fjerde gang.

Link to comment
Share on other sites

 

Hmm, skal nok sjekke den ut en gang!

 

God natt ja!

 

Selv har jeg store planer om å fortsette på rødvinen og kanskje se en film på morrakvisten.

 

Edit: Jesus, først nå kommer fylleskriveleifene.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Altså, at jeg la meg nå er jo egentlig bare en løgn. Men nå er det nå engang slik at jeg er hos besteforeldra mine og litt sånn akkurat for øyeblikket, og de står sikkert opp nå snart. Og da er det ikke så kul å si "halla, ja, du våkner nå ja? Jeg er enda på sørpefylla jeg! JÆHÆHÆ!" Eller noe sånn. Men jeg må jo nesten bare høre Stairway enda en gang. Og et par andre låter som er "verdens beste™).

 

 

Fylleskriveleifene har for øvrig vært ganske prevalente hos meg siden klokka ett. Sikkert før det også. Tror jeg har redigert hver post ca. hundre ganger i ettertid.

 

 

Misunner deg ikke, awf!

Link to comment
Share on other sites

 
Det går nok veldig bra. Blir trolig fint lite å gjøre før rundt 12 og jeg er ferdig 15.00. Deretter er det rett hjem til 2. omgang av Arsenal - Villa, og så Hull - man U. Blir sikkert en fin dag. Skal kanskje få sett Antichrist også.
Link to comment
Share on other sites

 

Men faen, det jeg EGENTLIG skulle kommentere var jo at jeg savner å bo aleine, ja, nå bor jeg jo hjemme hos gamlingene, og selv om det også gir en viss frihet ettersom de sovner ganske tidlig, misunner jeg dere som fortsatt bor i et eller annet shithole, og kan spille musikk og sette på Woodstock på full guffe klokka fire om natta og være helt borte på både den ene og den andre måten og fortsatt ikke tiltrekke seg oppmerksomhet. For selv om jeg bodde i en utedass, et totalt rasshøl, en slum, i løpet av store deler av høsten, var det jo også en stor frihet knyttet til det. Jeg kunne liksom ha på Woodstock på repeat til klokka 6 om morran, og ingen brydde seg. Det var en ålreit følelse. Selv om det kanskje ikke var en like ålreit følelse når man var edru, og alle fortsatt ga en lang faen i absolutt alt.

 

MEN FUCK DET! YOUR HEAD IS HUMMING AND IT WON'T GO IN CASE YOU DON'T KNOW! THE PIPER'S CALLING YOU TO JOIN HIM!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg så akkurat tre rådyr utenfor vinduet mitt, kan fint spille trommer og høy musikk midt på natta her, for å si det sånn, hehe. Nå sølte jeg akkurat rødvin utover tastaturet, shit.

 

THERE'S A FEELING I GET, WHEN I LOOK TO THE WEST.. osv!! Blir ikke enig med meg selv om det jeg driver med er det tristeste eller det beste med livet. Skitt au, går ikke an å skjønne seg på det, som med alt annet.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg stemmer for at det er det beste! Men negasjon, eller noe sånn, er jo alltid good shit. Driver ikke med fysikk, så jeg forstår meg ikke på det. Men det er sikkert det mest patetiske også. Er i så fall i samme båt.

 

"There's a feeling I get, when I look to the west" har jeg for øvrig risset inn/SKREVET PÅ (kommer faen meg ikke på fagtermonologien her) iPoden min. JÆDDÆ.

Link to comment
Share on other sites

 
Du virker som en fin figur å være på nach med, Uru. Bruker du Spotify? Jeg vurderer om jeg skal stikke utafor å måke. Har kommet en del ned. Kanskje ikke så populært om jeg slår på fresern nå tho.
Link to comment
Share on other sites

 
Vet ikke om jeg er så kul å ha på nach, jeg gjør meg nok kulere enn jeg er på nettet, som alle andre. Men hvis jeg befinner meg i Oslo får du jaggu bare be meg, så kommer jeg, garantert. Forstår ikke helt hva som gjør meg til en "kul nachspiel-person" dog. Det må du gjerne utdype. Men joda, jeg bruker Spoticock.
Link to comment
Share on other sites

 
Enhver som har risset inn "There's a feeling I get, when I look to the west" på ipodden er en kul nachspiel-person i min bok, hvis det motsatte skulle vise seg å være tilfelle så raser nok en forestilling i mitt hode sammen som et dårlig oppstilt korthus, akkurat som har skjedd utallige ganger før, noe som også kan være befriende, men nei, jeg tror dette stemmer, Urris er en bra nachspiel-fyr, godt selskap er jo en nødvendighet og noe vi alle er avhengige av for at det beste skal bringes frem i oss, så under de rette omstendigheter tror jeg at Urris kan være en bra fyr å være på nach med. Ja. Kom dette klart frem? Snurrer Spotify selv nå, handlet meg nylig premium så jeg slipper Jonathan og Roberta.
Link to comment
Share on other sites

 
Vet ikke om jeg er så kul å ha på nach, jeg gjør meg nok kulere enn jeg er på nettet, som alle andre. Men hvis jeg befinner meg i Oslo får du jaggu bare be meg, så kommer jeg, garantert. Forstår ikke helt hva som gjør meg til en "kul nachspiel-person" dog. Det må du gjerne utdype. Men joda, jeg bruker Spoticock.

 

Songtip coming up. Søk Dervish - Decade 2008 plata - sang Ar Eirin Ni Neosfarin. Du har kanskje hørt den før. Jeg fikk tipset nylig fra vår egen Jonas. Passer kanskje ikke helt i den rocka sinsstemninga du virker å være i nå, men fuck iyt. Hehe, Nei for det første virker du som en meget stabil og safe nachperson. Det virker som du alltid holder lenge + at du får mange morsome tanker. Altfor mange med varierende nachskills. Kan ha det dritgøy en gang, neste gang sovner de 04.00 liksom. Ustabilt og useriøst.

 

Nå putta jeg akkurat rundstykker med ost og skinke i ovnen. Pent av meg.

 

Edit: KAH

 

Etterr at eeeemi mækkdoooonald blei fjerna går det greit for meg. Er ikke fæn av johnna, men han er heldigvis ikke så ofte.

Link to comment
Share on other sites

 

EEEEEMI MACDONAAAALD! Herregud, fæleste Spotify-reklamen på år og dag.

 

Takker i hvert fall for fine ord angående hvordan jeg kan være på nach, awf. Jeg veit ikke jeg. Av og til i hvert fall. Og "there's a feeling" på iPoden håper jeg da er lik en ålreit person. Selv om jeg jaggu er ikke er sikker enda sjøl.

 

Det eneste jeg vet akkurat nå er at jeg at jeg ser sånn ca. trippelt. Er så full at jeg tror jeg dauer snart. Leversjokk eller noe sånn. Forstår fortsatt ikke hvorfor jeg har klart å opprettholde slike gramatikkskills gjennom kvelden (for jeg tror ikke jeg har så mange skrivefeil så langt? Det får vise seg i mårra). Er helt blind nå jeg. Beyond full. Stairway en gang til. Og så, GOD NATT! Bra kveld.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Faen, hjemme fra nach nå. Sorry at jeg ikke joina i går, var på nach til to på formiddagen og lagde verdens beste hjemmelaga kebab (pitabrød, mais og kebabkjøtt( og tok en kort cowboystrekk før dagen i dag, fy faen for en kort men deilig cowboystrekj. Var dørvakt med støngøn i går. Bra kveld fylt av flotte mennesker som drakk Jeger og spydde og mimra. Gleder meg til å gå hjennom de siste sidene her i morra, bør være god lektyre til kaffen.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Denne tråden er merkelig.

 

Ikke at jeg skjemmes over å ha den på forumet, som f.eks fotball-tråden, men bare merkelig liksom. Antar på en positiv måte. Må tenke på det.

 

I kveld skal jeg også drikke. Blir Chivas Regal og Johnnie Walker Red Label.

 

Skotsk whiskey > Irsk whiskey.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Kubrick står for øvrig for det beste innlegget så langt i kveld. Skjer der i gården da?

 

 

Sluknet nok av bare sekunder senere :(

Nesten 11 timer med søvn er gull, hodepinen er så og så fraværende i dag, til tross for den skumle kombinasjonen av vin og øl i går.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...