Jump to content

"Det går noe bra på TV"-tråden


Kubrick
 Share

Recommended Posts

 
  • 3 weeks later...
  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 2 weeks later...
 
 
 

Synes Louie er inne i sin desidert svakeste periode siden starten.

 

Say quoi? Jeg synes denne trilogiepisoden er noe av det beste siden starten. Så jævla genuint og delikat humoristisk. Lynch var en gem.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
Homeland sesong 2 har startet veldig bra, syns jeg. Kjører ganske hardt på, uten å drøye så altfor mye, noe de lett kunne gjort i siste episode og utover. Friskt med en serie hvor hovedkarakteren er såpass mentalt forstyrret.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Jeg så et par episoder og syns det var ganske kjipt. Null suspense og stemning, usannsynlig masse rart som skjer non-stop. Litt som innholdet i de aller kjipeste grøsserne de klarer å sause sammen for et større publikum.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Ja, jeg har lest noe av det samme. Jeg tenkte allerede etter de par episodene jeg så at de skulle slite med å lage en hel sesong ut av den tynne suppa de presenterte av historie. Så muligens det er et grep for det bedre.
Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 11 months later...
 
  • 6 months later...
 
  • 4 months later...
 
  • 2 weeks later...

Noen TV-junkies som anbefaler noe av de nye seriene fra det siste året, utenom de åpenbare (True Detective osv) ?

 

Nå er jo det snart mye serier med nye sesonger på gang igjen, men tenkte å kanskje bryne meg på enten Masters of Sex eller The Honourable Woman. Anbefales ?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Hørt mye fint om britiske Utopia, men har ikke fått sjekka den ut selv ennå.

Jeg så nylig sesong 1 av Utopia. Synes ikke det var særlig bra. Kan minne om en mer gritty versjon av noe Wes Anderson kunne laget. Okei å se på, men uutholdelig karikerte karakterer og ellers lite substans. Vanskelig å bry seg. Dropper nok sesong 2.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
  • 3 months later...

Kampen om tungtvannet ser dyr og bra ut, noe steril kanskje. Men gud, jeg virkelig steiler til dialogene mellom karakterene i serien, manus virker å være skrevet av ungdomsskoleelever på medielinja som driver sitt første elevprosjekt. Norsk tv på sitt verste på akkurat det punktet. Ingen av karakterene er et snev interessante heller.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Noen som har fått med seg italienske Gomorra? Småkul mafiaskildring fra Napoli. Det blir litt frem og tilbake i første halvdel av sesongen, men tar seg veldig opp på slutten.

Veldig opp og ned, men skal definitivt se andre sesong også. Nivå som filmen med samme navn. Ikke helt der oppe, men ok++

Tipper jeg kjører gjennom sesong en før jeg hopper på sesong 2. Mye som har gått i glemmeboka, og funker nok greit å si igjen.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 9 months later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...