Jump to content

"Det går noe bra på TV"-tråden


Kubrick
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser at Blow Up av Michelangelo Antonioni går på TCM kl 21 i kveld. Vet jo at dette er en klassiker og jeg har en bok som forteller meg at jeg bør se den før jeg dør. Men jeg er litt usikker. Bør jeg ta den opp og se den en gang i løpet av jula?
Link to comment
Share on other sites

 
 

Det ble Goodfellas på meg. Jeg begynte å se på JFK litt utpå her også, men begynte å bli trøtt, må få skaffet meg den på DVD snart.

 

I morgen kommer jeg nok til å se på noe av følgende:

 

Gunnar Goes Comfortable, Canal+, 14:35

8 1/2, CMoreFilm2, 15:10

Vozvrashcheniye, Canal+ Film3, 18:15

Hitch (dok. om Hitchcock), BBC Prime, 01:05

 

(I tillegg til Creature Comforts, Monk og The Chappelle Show antageligvis, hehe)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Vet ikke hvor glad folk er i fighting, men i kveld fra klokka 20.00 til 22.00 er det K1 grand prix finale på eurosport. Gleder meg som en unge!!

 

 

K1 er konge, dette må jeg få med meg!

Svensk TV4 sender forresten den meget fine Dead Poets Society kl 22.35 i kveld.

Link to comment
Share on other sites

 

K1 er konge, dette må jeg få med meg!

Svensk TV4 sender forresten den meget fine Dead Poets Society kl 22.35 i kveld.

 

Ha øynene opp for Jerome Le banner. Makan til steinhard kar skal du leite lenge etter...

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Flåklypa Grand Prix i ny widescreenversjon på TV2 i kveld, klokken 19:25.

den tror jeg virkelig at jeg må få med meg. er lenge siden jeg så den sist, og har jo enda ikke sett nyversjonen.

 

la forresten merke til først nå at den er så "stjernespekket", de fleste av stemmene i filmen er jo av noen av norges største film\tv-kjendiser(kanskje ikke internasjonelt) gjennom tidene:p det er jo ikke så værst, liksom.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Jeg har bare NRK, TV2 og TV Norge, så alle andre kanaler blir ignorert når jeg leser programblader. Jeg må anstrenge meg for å legge merke til andre kanaler.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Det er bare fordi jeg aldri har hatt bruk for å se hva som går på kanaler jeg ikke har hatt. Jeg ignorerer alle andre kanaler uten å tenke over det.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

æh, hadde jo tenkt å se the wizard of oz igjen, men dama mente den hadde gått allerede igår ellerno:\

 

men kanskje jeg skulle prøvd å få med meg one flew over the cuckoos nest, har lenge hatt lyst til å se den.

 

btw.

wonderful days som går på showtime 21:15 ikveld, skal visst være en veldig bra koreansk scifi anime.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...