Jump to content

Julequiz 2008!

Uruloki
 Share

Recommended Posts

Nå er det over ett år siden siste livequiz, så da er det jammen meg på tide med en ny en. Ingen dato eller noe som helst er fastsatt enda, jeg lager denne tråden først og fremst for å sjekke om det er stemning for en ny livequiz. Man kan vel ikke si annet enn at den forrige ble en fiasko, grunnet lite oppmøte, og det ønsker jeg selvfølgelig ikke skal skje igjen.

1. Er det god stemning for en ny livequiz? Har DU planer om å delta?

2. Hvilken dato passer det best? Jeg tenkte opprinnelig på romjula, ettersom jeg, og sikkert andre, har det veldig travelt frem mot jul. Så det er kanskje lurt å vente til hele julestyret har lagt seg. Eller har alle planer om å være på fylla hele romjula?

Det blir selvsagt premier og hele pakken, mye show, alt som innebærer. På tide å teste kunnskap her!

Godt initiativ og god idé Uruloki. Papillon er selvsagt heltent på det. Og det til tross av at jeg har endt sist på begge filmquizer jeg har deltatt i; Cinemateket i Oslo og Stavanger kino. Romjula er nok best.

Okei, flott! Ja, jeg tenkte ikke å fyre av klokka 18 den 25. desember akkurat, det blir nok i området 27.-29. desember vil jeg tro.

Papillon, er det filmquiz i Stavanger? Dæven, alt jeg ikke får med meg. Og jeg som liksom er innfødt.

Virker ikke som det er kjempemessig interesse for dette? Men vi kan jo si f.eks kl 19 den 28. desember?

Hvis ingen møter opp så kan det jo bare utsettes. Men hadde vært fint om folk hadde postet om de er "interesserte" eller "ikke interesserte" i hvert fall, slik at jeg har en viss pekepinn på hvor mange som muligens kommer. Dato og sånn kan selvsagt også diskuteres.

• 2 weeks later...

Oisann, ja dette hadde jeg jo helt glemt ut. Jeg er på jobb i dag. Hehe. Så en utsettelse er kanskje på sin plass?

Jeg jobber helt frem til nyttårsaften, så går det greit om vi utsetter det til rett over nyttår? F.eks 2. januar? Det blir jo en nyttårsquiz da, ikke julequiz, men håper det går greit?

• 4 months later...

Ja, jo, jula varer helt til påske og litt til. Jeg kan sikkert sette i gang noe, trenger vel noe å bruke tia på de siste ukene før ferien. Neste helg eller noe?