Jump to content

Forum åpnet igjen!


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg vil ønske alle velkommen tilbake til Diskuterfilm igjen.

Har vært litt av en nedperiode. Virus på forumet.

 

Tror alt er i orden igjen, selv om jeg ikke har fått ordentlig tilbakemelding fra serveren enda.

 

Hva har folk gjort med tiden sin uten Diskuterfilm? :)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Aaah, endelig. Hehe, jeg holdt faktisk på med registreringsprosessen på TMwtPs forum og hele nettleseren låste seg under opplasting av avatar, så før jeg prøvde på nytt etter å ha startet opp nettleseren igjen, tenkte jeg at jeg skulle sjekke Df med det samme, og her er vi nå. Skal se om jeg ikke poster på filmantrop en gang i blant likevel TMwtP, hehe.

 

Nedetida kom på et greit tidspunkt for min del, da jeg har vært opptatt med eksamenslesing, men det er godt å være tilbake, oh yes.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aye, tok ikke lang tid før folk var på plass igjen. Litt overrasket. Trodde kanskje det ville ta et par dager før folk oppdaget det.

 

Og apropos Filmantrop.net så anser jeg egentlig ikke dem som konkurranse. Anbefaler forumet. Litt annerledes type miljø. Kan se for meg at der driver de å foreslår den beste undervanns superhelt filmen satt guttungen i deg mest testosteron, mens her går det mer i hvilken Haneke film ga deg mest traumer i ettertid.

 

Uansett, greit at alt er oppe igjen. Savnet det jeg og.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 

I løpet av forumets nedetid har jeg blitt avhengig av nettpoker. Hvem skal jeg skylde på?

 

Supert at forumet er oppe og går. Ser ut som om folk finner tilbake hit også. DFilm ble aldri glemt.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Super tid å få forumet tilbake på! Har akkurat begynt å jobbe igjen for å skrape sammen noen penger til januar, så det er supert å ha et forum å slå ihjel litt tid på. Det var dog litt kjedelig at forumet skulle kræsje samtidig som vi filmvitenskaptards skreiv ferdig eksamenene våre. Det kunne sikkert ha oppstått noen spennende diskusjoner i skriveprosessen.
Link to comment
Share on other sites

 

Grattis!

Og apropos Filmantrop.net så anser jeg egentlig ikke dem som konkurranse. Anbefaler forumet. Litt annerledes type miljø. Kan se for meg at der driver de å foreslår den beste undervanns superhelt filmen satt guttungen i deg mest testosteron, mens her går det mer i hvilken Haneke film ga deg mest traumer i ettertid.

Synes egentlig dette er en beskrivelse du bør holde deg for god til Svankyboy. Du vet bedre enn det. Hos oss som her så finnes det forskjellige mennesker med forskjellig type filmsmak, og om du sjekker etter mer enn annenhver måned så ville du vite det. Nå vet jeg at både du og jeg liker å sette ting på spissen så jeg lar tvilen komme deg til gode denne gangen.

 

Ser forøvrig at det er snart to år siden jeg var innom DF siste gang... :-)

Link to comment
Share on other sites

 
Synes egentlig dette er en beskrivelse du bør holde deg for god til Svankyboy. Du vet bedre enn det. Hos oss som her så finnes det forskjellige mennesker med forskjellig type filmsmak, og om du sjekker etter mer enn annenhver måned så ville du vite det. Nå vet jeg at både du og jeg liker å sette ting på spissen så jeg lar tvilen komme deg til gode denne gangen.

 

Hei, velkommen på besøk.

 

Neida. Det var ikke ment på den måten, var bare fleip, men jeg forstår igrunn at det kunne forstås sånn.

 

Men det er jo sant. :)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...