Jump to content

Farger på DiskuterFilm


Jonas
 Share

Farger på DiskuterFilm  

25 members have voted

  1. 1. Hvilken farge/fargesett kunne du tenke deg at skal dominere DiskuterFilms forside/forum?

    • Blå
      7
    • Rød
      7
    • Grønn
      1
    • Karneval
      2
    • «Utvaskede farger»
      4
    • Brun/beige
      3
    • Gråtoner
      1


Recommended Posts

Jeg protesterte lavmælt i Logo-tråden mot Santos «fargevalg» på forsiden. Ikke ta det høytidelig, men jeg har av en eller annen grunn opparbeidet et slags hat mot gråtoner. Aner ikke hvorfor. Vi stemmer ikke demokratisk over noe som helst her; jeg tenkte bare det kunne være kjekt å høre hvilket fargetema debattantene så for seg at forsiden og/eller forumet skulle ha. Det er vanskelig å sette opp en poll for noe slik, men jeg håper dette kan fungere sånn noenlunde, slik at resultatet i det minste kan brukes veiledende.

 

Hvis folk vil være spesifikke, så kan dere alltids leke dere litt på sider som dette, og poste forslag her.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Jeg stemte på utvaskede farger, og da mener jeg ikke gråtoner, men desaturerte, eller ikke-mettede farger. Da kan det for eksempel være rødt for min del, da med kanskje en hellning mot brunt. Eller gult. Sjekk for eksempel plakaten til Apocalypse Now for eksempel på et slikt fargeskjema (må helst tones ned littegrann). Gråtoner er dødsens kjedelig, men spraglende ting, som den gamle rødfargen er jeg ei heller noen fan av, da det svir i øynene.

 

Det må være behagelig å lese sidene i bakrus (ikke mettede farger), men man må også ikke bli veldig deprimert (gråtoner). Blåfargene som herjer her inne er et eksempel på noe som fungerer bra.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Ser ut som om rød og blå er det folk flest ønsker.

 

Fortsett å stemme. Et argument for ikke å ha blå er at hele Hardware-nettverket bruker akkurat det samme skinnet, men jeg vet ikke.

Det er mange ting som må ryddes oppi med dette forumet etterhvert. (Bra initiativ av Jonas forøvrig.)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 months later...
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...