Jump to content

Coming Attractions!


Gromgutten
 Share

Recommended Posts

Det er noen uker siden traileren kom nå, men ser at det ikke er nevnt i denne tråden, så her kommer det:

 

THE GOOD SHEPHERD. Den nye CIA-thrilleren/dramafilmen som Robert De Niro regisserer (og spiller i). Traileren klarte i hvert fall å overbevise meg veldig:

 

The Good Shepherd - trailer

Link to comment
Share on other sites

 

Gleder meg litt til Oliver Hirshgiebels neste film The Invasion . Selv om det er nok en filmatisering av Invasion of the Bodysnatchers. Har ikke funnet noen trailere og slikt og ingen offisiell webside. Noe som jo er litt merkelig siden filmen visstnok skal ha premiere i november. Neste år en gang tenker jeg.

 

Ser ellers at Maria Bonnevie har en av hovedrollene i den nye filmen til Andrei Zvyagintsev; Zapakh kamnya . Med tanke på hvor god hans debutfilm var kan det vel være noe å glede seg til :)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Folk spør oss når filmen BØRRE har premiere.

http://www.kalkunregimet.com/borre.jpg

 

Innspillingen starter opp i januar og vil pågå utover våren.

Vi håper på ferdigstilling senhøsten neste år.

 

Kanskje det blir en av julefilmene :D

Man kan trenge et deilig avbrekk fra Askepott og Donald Duck.

Link to comment
Share on other sites

 
 

AHa, Evil Turkey Boy, min erke-nemesis.

 

Håper forumet er stort nok for dere begge. :(

Har drukket mer enn nok whiskey etter den der MoreTEN vs. Bill greia.

 

Når Børre er ferdig så er du veldig velkommen til å legge den ut på Filmer-forumet(eventuelt en trailer) forresten. Det er litt rart, men jeg har hørt om den et sted tidligere tror jeg. Uansett. Ser spennende ut.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Evil Turkey Boy, du er ganske aktiv på Filmere.no, right? Tror jeg har hørt om "Børre" derfra. Uansett, gleder meg til å se resultatene av prosjektet. :)
Link to comment
Share on other sites

 

Takk, takk!

 

Det kommer en teaser eller to før jul, og de vil vi garantert legge ut etterhvert.

 

Hele filmen ser vi helst at folk kjøper, men den dukker vel opp på Pirate Bay ol. uansett. Vel, det viktigste for oss er at flest mulig får sett den. Til nå har vi brukt de fleste midler på produksjonen, så får vi ta distribusjon etterhvert. Flinke produsenter/promo mennesker/rike pappagutter/eskorte piker med sparegrisen full ol.

ta gjerne kontakt!

 

Evil Turkey Boy opererer under flere navn og kan til stadighet skimtes på diverse internett fora verden over, der han og hans likesinnede driver skamløs gratis promotering for en liten spillefilm kalt... BØRRE :D

 

Det begynner å bli ganske mange som har hørt om dette nå og det er moro.

 

:angry: Turkey Boy

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
Har lest litt rundt, og må sannsynligvis belage meg på å bli litt skuffet. I boka beskrives enorme orgier, brutal vold og morbide parfymeritualer, og alt dette har visst blitt tonet betydelig ned, for å få ned aldergrensen. Og noe av det jeg likte best ved boka var at den var ganske rå og brutal.
Link to comment
Share on other sites

 
Jeg gleder meg nå likevel. Jeg har ikke lest boken, så det blir forhåpentligvis «ille» nok for meg. Synd at de gjør det på grunn av akkurat aldersgrensen dog, hvem i alle dager bryr seg om den? Dette er vel ikke akkurat en veldig kommers film?
Link to comment
Share on other sites

 
  • 5 weeks later...
 

siden simpsons er en såpass kul serie er vel dette en "coming attraction": http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/14/482934.html

 

men egentlig synes jeg den traileren, og storyen, hørtes så dårlig ut at det kanskje heller blir en disaster.

 

 

Tror nok filmen blir fin jeg, men den traileren var jo ikke all verden. Filmen må jo være kraftig forsinket. Det er vel en tre - fire år siden det kom rykter om en Simpsons film.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • 3 weeks later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...