Jump to content

Spill prat


Jos
 Share

Recommended Posts

DS-en rocker min verden med snadder som Mario Kart DS (kan spilles over nett! :o), Castlevania: Dawn of Sorrow, Kirby: Power Paintbrush, og Meteos (verdens beste puzzlespill sånn ca). For tiden holder jeg på fullføre det to år gamle Mario & Luigi: Superstar Saga til GBA for å være klar til oppfølgeren Partners in Time.

Kan si meg enig, spesielt i beskrivelsen av Meteos... Du har kanskje en såkalt friend code på MK:DS og da?

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
  • 2 weeks later...
Kjøpte spillet Bard's Tale på elkjøp her om dagen til 79 -kr. Utrolig festlig spill som mobber sin egen sjanger, rpg/adventure. Anbefaler folk som liker rpg/adventure spill til å kjøpe det, siden det er veldig morsomt og verdt den små summen.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...

For tiden spiller jeg mye Warcraft 3 modden DotA Allstars. Jeg er dessverre blitt veldig hekta :(

 

Spill jeg gleder meg til de kommer ut er Heroes of Might and Magic 5 (rett rundt hjoernet naa) og Gothic 3. Gothic 3 gleder jeg definitivt mest til. Spilte nylig gjennom Gothic 1 for tredje gang. Gothic 2 + Addon har jeg laant vekk, dumme meg. Gothic 3 maa komme ut snart, maa sier jeg!

Link to comment
Share on other sites

 
 

For tiden spiller jeg mye Warcraft 3 modden DotA Allstars. Jeg er dessverre blitt veldig hekta :(

 

 

Jeg spilte min første runde DotA i går faktisk. Det var faktisk veldig underholdende. Selv om jeg liker den originale WC3:RoC bedre:)

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg spilte min første runde DotA i går faktisk. Det var faktisk veldig underholdende. Selv om jeg liker den originale WC3:RoC bedre:)

 

DotA har blitt enormt populaert. Saa populaert at man kan vinne pengepremier ved ligaspilling, og faa sponsoravtaler. Jeg spilte DotA for foerste gang for ca 10 maaneder siden. Eneste jeg ikke liker med DotA er den enorme mengden med drittunger som syter og klager hele tiden. Det problemet slipper man med WC3 (spillet er som regel ferdig naar klaginga kommer).

 

Hvis DotA ga mersmak, saa er www.dota-allstars.com og www.dotaportal.com veldig kjekke sider.

Link to comment
Share on other sites

 

 

DotA har blitt enormt populaert. Saa populaert at man kan vinne pengepremier ved ligaspilling, og faa sponsoravtaler. Jeg spilte DotA for foerste gang for ca 10 maaneder siden. Eneste jeg ikke liker med DotA er den enorme mengden med drittunger som syter og klager hele tiden. Det problemet slipper man med WC3 (spillet er som regel ferdig naar klaginga kommer).

 

Hvis DotA ga mersmak, saa er www.dota-allstars.com og www.dotaportal.com veldig kjekke sider.

spilte svært mye av det før, menb er ei god stund siden jeg i det hele tatt åpnet WC3 nå. Liker egentlig DotA bedre enn vanlig WC3. kanskje fordi jeg ikke er spesielt god i vanlig games.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Må legge ut en klage på megselv. Har egentlig 1000 ting å gjøre, men er blitt hekta på gamle Nintendo emulatorer. Har gått igjennom Nord & Sør, Mega Man 2+3 og A Boy And His Blob på 2 dager nå. Har ikke spilt dataspill eller tv-spill på årevis, så tydelig at det har vært undertrykte absistenser på lur. Kjenner igjen WoW dilla enkelte får ja. Skjerpings på meg uansett.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Må legge ut en klage på megselv. Har egentlig 1000 ting å gjøre, men er blitt hekta på gamle Nintendo emulatorer. Har gått igjennom Nord & Sør, Mega Man 2+3 og A Boy And His Blob på 2 dager nå. Har ikke spilt dataspill eller tv-spill på årevis, så tydelig at det har vært undertrykte absistenser på lur. Kjenner igjen WoW dilla enkelte får ja. Skjerpings på meg uansett.

 

S,

 

 

 

hmm.. 2 dager siden jeg nevnte nintendoemulatorer og mega man i den andre spilltråden.. beklager om det var det som førte til dette :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Sannsynligvis ikke Gothic 3 heller. Hvis maskina mi ikke takler Gothic 3, da er det ingen tvil at jeg skal blakkes.

 

Har større tro på Gothic 3 en Oblivion, siden jeg leste et sted at utviklerne av Gothic3 jobbet masse med å tweake grafikk-motoren slik at den kan gå på så lave system som mulig. Hvis Half Life2 klarer det, skal søren meg Gothic3 klare det!

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
 

Har større tro på Gothic 3 en Oblivion, siden jeg leste et sted at utviklerne av Gothic3 jobbet masse med å tweake grafikk-motoren slik at den kan gå på så lave system som mulig. Hvis Half Life2 klarer det, skal søren meg Gothic3 klare det!

 

Det gjør selvfølgelig Bethesda også. Oblivion blir nok ikke så krevende som mange skal ha det til. Ikke for å kunne kjøre det greit i alle fall. Det skal visstnok være veldig skalerbart. Det var et tysk nettsted som spilte det på en AthlonXP 2200+ med et Radeon 9800 PRO, og de fikk en helt grei framerate (om noen har vært borti saken; de kommenterte senere at videoen som ble tatt opp på PCen hakket på grunn av noe kuk med komprimeringen). Man må selvfølgelig slå av litt bjeller og fløyter, men jeg tror ikke det skal bli noe problem å spille det (såfremt man ikke har steinalderutstyr).

Link to comment
Share on other sites

 
Hm, har et sånt crap radeon mobility kort, som ikke er dårlig i seg selv, men utviklerne har valgt å ikke gidde å gi ut nye drivere til det. Fikk tak i en hjemmelaget driver som gjorde at mange spill som ikke gikk i det hele tatt gikk perfekt. Mange spill før jeg starter dem (Half Life2 bla) sier at det aldri har hørt om kortet og ikke kan kjøres på det, men så går det greit når jeg starter det. Klarer Half Life2 på medium/high settings. Vi får håpe da..
Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 1 month later...
 

Jeg er heldigvis kurert wow-vrak nå. Slutt med fæle tullet.

 

Nå kosespiller jeg oblivion og godfather av og til. Oblivion er veldig bra, mens godfather er ok.

 

I dag har jeg derimot lastet ned Heroes of M&M V....noe jeg håper skal være bra. 3'eren er jo et av tidenes beste spill. JeppJepp

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har ikke prøvd HM&M V selv, men jeg har fulgt serien fra nummer en til nummer fire. Har lest såpass mye dårlig om det spillet at jeg har holdt meg borte fra det. Likte best toeren.

 

Selv spiller jeg Fallout 2 nå. Det er så utrolig fantastisk bra.

Link to comment
Share on other sites

 

Var det ikke noen LucasArts/adventurespill fans her?

 

Dere burde sjekke ut Johnny Rocketfingers 2.

Onlinespill altså.

 

Omtrent det beste jeg har sett siden LucasArts sin gullalder. Jeg har altså kost meg med mange dårlige etterligninger, men dette var faktisk jättetøft.

Nummer 1 er mye mindre, men også artig.. men trenger ikke spille det først.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er heldigvis kurert wow-vrak nå. Slutt med fæle tullet.

 

 

Haha, jeg også, hra gått to uker uten, ganske befriende egentlig.

 

Har lyst til å spille oblivion, men mitt elendige Radeon Mobility 9000 klarer sikkert aldri i verden å kjøre det...

 

Finnes det ikke en demo så en kan teste det?

Link to comment
Share on other sites

 
  • BadSmile changed the title to Spill prat

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...