Jump to content

Hva spiste du sist?


blausen
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 648
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
Forstår verkeleg ikkje denne dissinga av ananas. Både hermetisk og fersk er jo kjempegod! Og som nemnt her, eit must i lag med peperoni.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Ananas passer til bortimot alt, inkl. pizza. Dreier dette seg om noen slags aversjon mot å blande søtt og salt i enkelte sammenhenger e.l.? Er det smak eller konsistens dere reagerer på med slik avsky? Spiste sist: alt for små og få biter ymse sjokolade.
Link to comment
Share on other sites

 

Var på julebord med jobben i går. Et decent sted i utgangspunktet, maten var god (men litt dyr). En viltrett med litt ymse tilbehør og en killer rødvinssaus.

 

Kvelden spolert av bæljing, skrål, sang og festligheter. Lokalet var så støyende at det ikke var mulig å snakke med personen tvers over bordet. Et par av kollegaene var kulten-fulle allerede før jeg kom (droppet heldigvis "vorspielet").

 

Snek meg hjem etter drøye fire timer, da var det på "jæææævlig kul fyr du, billy behranu"-nivå, og påfølgende armer-ben-kroppsdeler viklet rundt meg. G. Baselitz' tittel "the big night down the drain" som god beskrivelse av kvelden.

 

Og dette var bare for avdelingen. Nei jeg dropper nok hele etatens samling i år gitt.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
En brødskalk. Good shit! I omen står en ribbebit, poteter romler i en kasserolle. Gullrøtter, rødkål, brunsaus og en juleøl attåt. Tror dette blir en solid tommel opp!
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Dolly Dimples er dyrt og dårlig

Jeg skulle ikke betale, og jeg er ikke kresen. Men det var stengt, så var innom rema isteden :( Pizza'n står i ovnen nå da, og kjøpte en kebabdressing jeg skal prøve på. DRITSULTEN. gleder meg rett og slett til å spise.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...