Kom meg ikke like mye på kino som jeg hadde planlagt (Gravity, The Act of Killing og Blå er den varmeste fargen, f. eks.), så noen liste blir det nok ikke, men likte Før midnatt og The Wind Rises (sett på Film fra Sør) skikkelig godt. Elysium var nok noe av det kjipeste jeg har sett i år, mens Frances Ha var fornøyelig, men ikke noe mer. Føltes litt som filmutgaven av Girls.